کنسول و بازی

دسته بازی ریزر Wolverine V2 Pro برای پلی اسیتیشن 5 معرفی شد

ریزر از دسته بازی Wolverine V2 Pro خود برای کنسول پلی استیشن 5 رونمایی کرد. Wolverine V2 Pro جدید یک دسته بازی درجه یک بوده که برای رقابت با برخی از لوازم جانبی لوکس موجود در بازار نظیر سونی دوال سنس یا ایکس باکس الیت آماده شده است. Razer Wolverine V2 Pro به نظر بسیار گران‌تر بوده و تقریباً نصف قیمت خود کنسول پلی استیشن 5 است. این دسته بازی دارای دکمه‌های پدال عقب، پدهای شست قابل تعویض و سوئیچ‌های دکمه‌ای لمسی است. گیم پد جدید ریزر همچنین دارای اتصال بی سیم با سرعت بالا با استفاده از دانگل مخصوص برای عملیات با تاخیر کمتر است.

گیم پد جدید ریزر 250 دلار قیمت دارد و باید دارای ویژگی هایی برای توجیه این قیمت باشد. یکی از قابلیت‌های هم دسته گیمینگ Wolverine V2 Pro کلیدهای آنالوگ تعویض پذیر است که کاربران می‌توانند بنا به نیاز و سلیقه خود چهار طرح و شکل گوناگون را برای آن انتخاب کنند. این دسته گیمینگ همچنین دارای شش دکمه قابل سفارشی سازی است و کاربران می‌توانند تعیین کنند که آن‌ها در بازی‌های مختلف چه قابلیت‌هایی داشته باشند.

ریزر همچنین اعلام کرده است که دکمه‌های دسته گیمینگ Wolverine V2 Pro دارای آستانه فعال‌سازی 0.65 میلی‌متری هستند و به این ترتیب می‌توانند خیلی سریع دستورات مختلف کاربران را به کنسول‌های گیمینگ یا سیستم‌های خانگی برسانند. از میان دیگر قابلیت‌های این دسته گیمینگ می‌توان به بهبود ارگونومی طراحی و همچنین جایگذاری بهتر دکمه‌ها نسبت به کنترلر سونی اشاره کرد. ریزر همچنین برای این کنترلر یک سیستم نورپردازی RGB و قابل تنظیم طراحی کرده است. تنظیمات مختلف موجود در این دسته کنترلی می‌تواند با استفاده از برنامه Razer Controller که هم اکنون برای سیستم عامل اندروید و iOS موجود است صورت بگیرد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا