نرم افزار و اینترنت

اپلیکیشن +Oceanic برای اپل واچ اولترا معرفی شد

اپل واچ اولترا سپتامبر گذشته به عنوان یک اپل واچ بسیار بادوام و مقاوم معرفی شد. یکی از اولین صحنه هایی که در جریان پخش زنده نمایش داده شد، اپل واچ اولترا بود که در حال فرود آمدن در آب بود. صفحه نمایش دمای آب محیط و سطح عمق را بر حسب فوت نشان می دهد. اپل اکنون به معرفی اپلیکیشن Oceanic+ برای واچ اولترا پرداخته که آن را به یک کامپیوتر غواصی تبدیل می کند.

Oceanic+ توسط Huish Outdoors با همکاری اپل طراحی شده و به کاربر اجازه می دهد تا به اطلاعات مرتبط زیادی برای غواصان دسترسی داشته باشد. اپل واچ اولترا را می توان تا عمق 40 متری (130 فوت) زیر آب فرو برد و از سنسور عمق سنج و دمای آب برای جمع آوری داده های اضافی استفاده می کند. اگر غواصان خیلی سریع در حال پایین آمدن یا صعود باشند، این برنامه هشداری را نشان داده و زمان تخمینی برای بازگشت به سطح را در اختیار قرار می دهد.

این اپلیکیشن همچنین به غواصان این امکان را می دهد که هنگام غواصی مسیر قطب نما را تنظیم کنند. همچنین یک برنامه ریز وجود دارد که جزر و مد، دما، دید و جریان ها را قبل از رفتن به غواصی در نظر می گیرد. عوارض واچ فیس می تواند زمان سطح و موارد دیگر را به کاربر نشان دهد. Oceanic+ از Taptic Engine و صفحه نمایش بزرگ روشن اپل واچ اولترا استفاده می کند تا غواص را از هرگونه اطلاعات مهم در طول جلسه غواصی مطلع کند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا