نرم افزار و اینترنت

ویژگی TruVoice اسکایپ؛ امکان دریافت ترجمه تماس‌های ویدیویی بلادرنگ با صدای شما

مایکروسافت با دادن ابزارهای بیشتری به کاربران اسکایپ برای ترجمه چت ها و تماس ها به شکستن سد زبان ادامه می دهد. آخرین بروزرسانی اسکایپ، ترجمه بلادرنگ را برای تماس‌های ویدیویی با صدای شخصی شما (TruVoice) معرفی می‌کند و به همکار شما اجازه می‌دهد تا ترجمه را همانطور که شما صحبت می‌کنید بشنود.

TruVoice گام بزرگی برای اسکایپ در مأموریت خود است تا به مردم اجازه دهد با کسانی که زبانشان را نمی دانند ارتباط برقرار کنند. اکنون می‌توانید صداهای روباتیک را کنار بگذارید و از ترجمه‌ای لذت ببرید که دقیقاً شبیه شخصی است که با او صحبت می‌کنید. هوش مصنوعی که این ویژگی را تقویت می کند از چندین ابزار برای انجام جادوی خود استفاده می کند. مایکروسافت می‌گوید مترجم اسکایپ تشخیص گفتار را با پردازش زبان طبیعی ترکیب می‌کند، سپس از کلمات شما نمونه‌برداری می‌کند تا ترجمه را تنظیم کند و آن را شبیه شما کند و به مکالمه‌ای راحت‌تر و شبیه انسان دست یابد.

قابلیت های جدید ترجمه در اسکایپ از زبان های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، چینی و سایر زبان ها پشتیبانی می کند. در حال حاضر، TruVoice فقط در تماس های یک به یک در دسترس است، اما مایکروسافت قول داده است که تماس های گروهی و تلفن را در چند ماه آینده ارتقا دهد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا