نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت از ادغام کامل تیمز با هولولنز 2 خبر داد

آخرین بروزرسانی مایکروسافت برای هولولنز 2 همکاری کاربران با همکاران را آسان تر می کند. یکی از بزرگ‌ترین موارد اضافه شده شاید ادغام کامل مایکروسافت تیمز باشد، زیرا کاربران دیگر مجبور نیستند برای شرکت در جلسات با سایر اعضای سازمان خود به رایانه یا تلفن بپرند. در حالی که این هدست سال‌ها قابلیت برقراری و دریافت تماس‌های ویدیویی تیمز را داشت، ویژگی‌های مشترک آن هنوز بسیار محدود بود.

با این بروزرسانی جدید، مایکروسافت به کاربران هولولنز 2 این قابلیت را می‌دهد که مجموعه‌ای از پنجره‌های هولوگرافیک را با تماس‌ها، چت‌ها و تقویم‌های تیمز نمایش دهند. از آنجایی که این بروزرسانی یکپارچگی وان درایو را نیز اضافه می کند، کاربران می توانند به پوشه های مبتنی بر ابر خود دسترسی داشته باشند و اسناد Word، PDF و ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده در طول تماس را مشاهده کنند.

مایکروسافت همچنین دو برنامه Dynamics 365 Mixed Reality خود را ترکیب کرده است؛ یعنی برنامه Dynamics 365 Guides که دستورالعمل‌های هولوگرافی گام به گام را به کاربران ارائه می‌دهد و برنامه Dynamics 365 Remote Assist که به کارگران خط مقدم اجازه می‌دهد به همکاران نشان دهند که در میدان می‌بینند. این شرکت گفت که برنامه ترکیبی یک درخواست اولویت دار از سوی تویوتا است که از سال 2016 بازخوردی را برای این هدست ارائه می دهد.

علاوه بر بحث در مورد قابلیت های جدید هدست، مایکروسافت همچنین گفت که یک جانشین برای تکرار فعلی منتشر خواهد کرد. گزارش‌ها در اوایل سال جاری ادعا می‌کردند که غول فناوری برنامه‌های خود را برای هولولنز 3 کنار گذاشته و این پایانی برای این دستگاه خواهد بود. با این حال مایکروسافت پایان هولولنز را تکذیب کرد و آن را “بخش مهمی از برنامه‌های [شرکت] برای مقوله‌های در حال ظهور مانند واقعیت ترکیبی و متاورس” خواند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا