در رویداد جاری CES 2023، ایسوس از کوهی از سخت افزارها و دستگاه های جدیدی که برای امسال برنامه ریزی کرده، رونمایی کرد. این برند تعدادی لپ تاپ مخصوص بازی و تجاری را معرفی کرده است. با این حال، خلاقان حرفه ای را فراموش نکرده و لپ تاپ ProArt Studiobook جدید با نمایشگر سه بعدی را برای آنها آورده است.

با استفاده از فناوری Simulated Reality 3D Dimenco، صفحه نمایش 120Hz 3.2K OLED در ProArt StudioBook 16 3D OLED (H7604) جدید، مشاهده واقعیت گسترده (XR) مواد سه بعدی را بدون نیاز به عینک یا نمایشگرهای سر نصب می کند. فناوری جدید Spatial Vision از ایسوس اطلاعات دو بعدی را به سه بعدی واقعی تبدیل می کند. هر پیکسل OLED دارای لنز مخصوص به خود است و یک دوربین اضافی برای ردیابی چشم استفاده می شود.

جدیدترین پردازنده Intel Core i9-13980HX، گرافیک سری Nvidia RTX 40 با درایورهای استودیو، حداکثر 64 گیگابایت رم DDR5-4800 و حداکثر 8 ترابایت حافظه PCIe Gen 4 در ProArt StudioBook 16 3D OLED گنجانده شده است. برای ارتقای ساده، ایسوس دو اسلات SO-DIMM قابل ارتقا و دو اسلات M.2 ارائه می دهد. طبق گفته ایسوس، نسخه Pro از ProArt StudioBook 16 3D OLED با گرافیک حرفه ای انویدیا اواخر امسال در دسترس خواهد بود.

ProArt StudioBook 16 3D OLED دارای یک تاچ پد هپتیک 16:10 بوده که امکان سازگاری با قلم را فراهم می کند. ما همچنین شماره گیری ایسوس را دریافت می کنیم که به ما امکان می دهد به سرعت به ویژگی های مکرر در برنامه های خلاقانه شناخته شده دسترسی پیدا کنیم. پورت های متعددی از جمله دو تاندربولت 4، خروجی HDMI 2.1، دوربین FHD IR با پیکسل های 1.4 میکرونی، کارت خوان SD Express 7.0 و باتری 90 وات ساعتی لیست ویژگی های اضافی را تکمیل می کنند. نسخه غیر سه بعدی ProArt StudioBook 16 OLED نیز ارائه خواهد شد. قیمت و در دسترس بودن ProArt StuioBook 16s 2023 هنوز فاش نشده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *