کنسول و بازی

کنسول دستی بازی ابری Razer Edge با قیمت 400 دلار عرضه شد

ریزر، شرکتی که به تولید محصولات بازی معروف است، اکنون کنسول دستی بازی جدید خود را در نمایشگاه CES 2023 با نام Razer Edge معرفی کرده است. این دستگاه در اصل یک تبلت با کنترلر جداشدنی Razer Kishi V2 Pro است و وقتی در کنار هم قرار می‌گیرد، یک دستگاه بازی دستی جمع‌وجور و شبیه به سوییچ ارائه می‌کند که می‌تواند بازی‌های مبتنی بر اندروید و ابری را اجرا کند.

Razer Edge دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED با وضوح 2400 در 1080 پیکسل و نرخ تازه سازی 144 هرتز است. در زیر کاپوت، دستگاه مجهز به پردازنده Qualcomm Snapdragon G3X Gen 1 است که برای اهداف بازی ساخته شده و نوید خنک کننده فعال در طول جلسات طولانی بازی را می دهد.

در حال حاضر این تنها دستگاه در بازار است که از این چیپست جدید استفاده می کند. این دستگاه دارای 8 گیگابایت رم LPDDR5 و 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 است که با استفاده از کارت microSD تا 2 ترابایت قابل افزایش است. یک سنسور دوربین 5 مگاپیکسلی در قسمت جلویی دستگاه با پشتیبانی 1080p با سرعت 60 فریم بر ثانیه وجود دارد. همچنین از بلندگوهای دو طرفه با دو میکروفون دیجیتال و THX Spatial Audio پشتیبانی می کند.

در بخش نرم افزاری، دستگاه دارای سیستم عامل اندروید 12L است که دسترسی به میلیون ها برنامه و بازی را از گوگل پلی استور ارائه می دهد. از آنجایی که کنسول دستی بر روی بازی های ابری متمرکز است، لانچرهایی برای Xbox Cloud Gaming، Nvidia GeForce Now، و Steam Link و موارد دیگر از قبل نصب شده است.

این دستگاه در دو مدل Razer Edge (Wi-Fi) و Razer Edge 5G عرضه می شود. مدل Wi-Fi با قیمت 399.99 دلار به طور انحصاری برای خرید در ایالات متحده از طریق مکان های Razer.com و RazerStore در دسترس خواهد بود. از سوی دیگر، مدل 5G با قیمت 599.99 دلار به طور انحصاری از طریق Verizon در دسترس خواهد بود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا