کنسول و بازی

مایکروسافت پیش‌نمایش سرویس استریم بازی xCloud را منتشر کرد

مایکروسافت امروز به طور رسمی انتشار پیش‌نمایش سرویس استریم بازی xCloud را برای کاربران ایکس باکس در کشورهای آمریکا، برتانیا و کره جنوبی آغاز کرد. این غول نرم افزار از کاربران دعوت کرد تا در نسخه بتای این سرویس مشارکت داشته باشد. همچنین مایکروسافت پیش نمایش این سرویس را تنها به چند بازی نظیر Gears 5 و Halo 5: Guardians و Killer Instinct و Sea of Thieves محدود کرده است.

بازیکنانی که ماه گذشته شانس ثبت نام سرویس را داشتند، برای استفاده از پروژه xCloud به یک موبایل یا تبلت اندرویدی مبتنی بر سیستم عامل اندروید 6.0 یا بالاتر به همراه پشتیبانی از بلوتوث 4.0، حساب کاربری مایکروسافت و کنترلر بلوتوثی ایکس باکس وان نیاز خواهند داشت. مایکروسافت در نظر دارد که کاتالوگ محتوای خود را برای پیش نمایش سرویس xCloud به مرور زمان گسترس دهد و این شرکت همچنین برای تست سرویس پخش بازی خود، با کاربران همکاری می کند.

افزودن بر این، مایکروسافت برای بهبود عملکرد سرویس xCloud در شبکه های تلفن همراه 5G، با شرکت های SK Telecom کره جنوبی، فنی با T-Mobile آمریکا و ودافون در انگلیس همکاری خواهد کرد. چودری می گوید که شبکه های تلفن همراه امروزه بخش مهمی از اتصال جهانی هستند، بنابراین ما تلاش خواهیم کرد که گیمرها تجربه خوبی داشته باشند و Project xCloud برای طیف وسیعی از تنظیمات شبکه کار کند. هم اکنون مایکروسافت دعوتنامه پیشنمایش سرویس xCloud را به ایمیل کاربرانش ارسال کرده است، بنابراین می توانید صندوق ورودی خود را برای کسب اطلاعات بیشتر بررسی یا از طریق لینک نسبت به ثبت نام در پیش نمایش این سرویس اقدام نمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا