کنسول و بازی

سونی 13 عنوان دیگر را برای پلی استیشن VR2 معرفی کرد

هنگامی که سونی از پلی استیشن VR2 رونمایی کرد، عناوین متعددی از جمله بازی های سنگین مانند Horizon Call of the Mountain، Resident Evil: Village و No Man’s Sky را منتشر کرد. از آن زمان 11 عنوان دیگر به لیست اضافه شد و تایید کرد که Grand Turismo 7 نیز بخشی از تجربه واقعیت مجازی از طریق به‌روزرسانی رایگان خواهد بود.

همه حالت‌های مسابقه به دلایل واضح پشتیبانی می‌شوند به جز حالت تقسیم صفحه بخش مولتی پلیر (البته چند نفره آنلاین کار خواهد کرد). به هر حال، سونی همچنان لیست عناوین معرفی شده را گسترش می دهد. PSVR2 قرار است در 22 فوریه عرضه شود و این بازی ها تا ماه مارس منتشر خواهند شد. اعلامیه امروز 13 عنوان جدید به ارمغان می آورد، بیایید نگاهی گذرا بیندازیم.

Kayak VR: Mirage بیشتر از اینکه یک بازی باشد، یک گشت و گذار در واقعیت مجازی است؛ شما و کایاک قابل اعتمادتان در دره های استرالیا، غارهای یخی در قطب جنوب، در کنار دلفین ها در کاستاریکا و موارد دیگر پارو می زنید. حالت مسابقه ای وجود دارد، اما به نظر می رسد این حالت برای نشان دادن گرافیک پیشرفته ارائه شده توسط پلی استیشن 5 و تصویر زیبای نمایشگرهای HDR OLED هدست (2000 در 2040 پیکسل در هر چشم، 90/120 هرتز، 110 درجه FoV) طراحی شده است.

Before Your Eyes یکی دیگر از نمایشگرهای فناوری است: این یکی در قالب یک بازی پازل. از ردیابی چشم هدست استفاده می‌کند و هر بار که پلک می‌زنید در زمان به جلو می‌پرید. بسیاری از بازی‌های موجود در این لیست در ابتدا روی PSVR راه‌اندازی شدند و برای استفاده از قدرت پردازش اضافی PS5 و وفاداری اضافی که توسط هدست جدید فعال شده، به‌روزرسانی شده‌اند.

بازی بسیار محبوب Beat Saber در PSVR2 در دسترس خواهد بود، اما یک بازی ریتم دیگر نیز وجود دارد، Synth Riders: Remastered Edition، با جلوه های بصری و لمسی بهبود یافته. Song in the Smoke: Rekindled همچنین پشتیبانی از PSVR2 را اضافه می کند که قبلاً در هدست اصلی وجود داشت. این یک اکشن ماجراجویی بقا در واقعیت مجازی است که شما را با جانورانی با دندان‌ها و چنگال‌های بزرگ نزدیک و شخصی می‌کند.

در مجموع، بیش از 30 بازی وجود دارد که در زمان عرضه در دسترس خواهند بود. برخی جدید، برخی دیگر از PSVR بازسازی شده اند، برخی دیگر هنوز برای اولین بار از VR پشتیبانی می کنند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا