صوتی و تصویری

فیلیپس مانیتور گیمینگ Evnia 27M2C5500W را معرفی کرد

گیمرهای امروزی بیش از هر زمان دیگری انتظاراتی دارند و به دنبال تجربه ای واقعاً غوطه ور هستند که حواس آنها را درگیر کند و به آنها اجازه دهد از هیجان کامل بازی لذت ببرند. مانیتورهای فیلیپس با هدف ایجاد هیجان مورد نظر گیمرها، طیف وسیعی از مانیتورها و لوازم جانبی را توسعه داده که برای تضمین تجربه بازی غنی و باارزش برای بازیکنان با هر سلیقه و هر سنی طراحی شده است.

آخرین عضوی از خانواده Evnia معرفی شده، Evnia 27M2C5500W است؛ یک مانیتور گیمینگ 27 اینچی Quad HD یا 2560 در 1440 پیکسل که سرعت تازه سازی سریع 240 هرتزی را با طراحی فشرده و ارگونومیک و تنوع غنی از ویژگی های با کارایی بالا ترکیب می کند و تضمین کرده که هر جلسه بازی چیزی کمتر از حماسی نیست.

این مانیتور جدید از فناوری AMD FreeSync Premium Pro پشتیبانی کرده که بازی‌های HDR صاف و ابریشمی را در اختیار گیمر قرار می دهد. همچنین پنل نرخ تازه تازه سازی فوق العاده سریع 240 هرتز داشته که تقریباً بدون تاخیر بازی را نمایش می دهد. از سایر مشخصات آن می توان به زمان پاسخگویی سریع تا 1 میلی‌ثانیه GtG، استاندارد DisplayHDR 400 و MultiView برای اتصال و نمایش دوگانه همزمان اشاره نمود. فیلیپس Evnia 27M2C5500W از اواخر ژانویه با قیمت 429.99 پوند برای خرید در دسترس خواهد بود.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا