ویوسونیک آخرین راه حل های محل کار خود را در Integrated Systems Europe (ISE) 2023 مستقر در اسپانیا معرفی خواهد کرد. این شرکت بزرگترین نمایشگر خود تا به امروز یعنی ViewBoard با اندازه 105 اینچی و وضوح 5K به همراه نمایشگر پرزنتیشن جدید خود را برای کنفرانس ویدیویی به نمایش خواهد گذاشت.

علاوه بر این، ویوسونیک جدیدترین نمایشگرهای با فرمت بزرگ، از جمله نمایشگرهای LED All-in-One و پروژکتورهای بدون لامپ سری Superior Luminous را نیز خواهد داشت. در ISE 2023، ویوسونیک نمایشگر 105 اینچی ViewBoard آینده با پنل عریض 21:9، وضوح 5K و همچنین نمایشگر 86 اینچی ViewBoard با وضوح 4K را به نمایش خواهد گذاشت. این ViewBoardها دارای یک ساندبار چند رسانه ای قدرتمند هستند که تصاویر سمعی و بصری جذابی را ارائه می دهد و ارتباط را موثرتر می کند.

شرکت‌کنندگان همچنین می‌توانند آخرین نمایشگر 75 اینچی 4K را که دارای قابلیت‌های ویدیو کنفرانس پیشرفته بوده، تجربه کنند. با یک دوربین کنفرانس یکپارچه، صدای واقعی از طریق ردیابی صدا ضبط می شود و راه حل را برای جلسات گروهی ترکیبی ایده آل می کند. ViewBoard با ویژگی myViewBoard برای ابزارهای پرزنتیشن جامع و صفحه نمایش چند لمسی پاسخگو ارائه می شود. این یک تجربه نوشتن طبیعی را به کاربران ارائه می دهد که به چندین شرکت کننده امکان می دهد همزمان روی نمایشگر بنویسند یا نقاشی کنند. نمایشگر همچنین امکان تنظیم سریع و آسان ارائه با اتصال بی سیم USB-C یا ViewBoard Cast را فراهم می کند. برنامه مدیریت myViewBoard همچنین امکان مدیریت آسان و متمرکز از راه دور توسط بخش های فناوری اطلاعات را فراهم می کند.

علاوه بر ViewBoards، ویوسونیک آخرین نمایشگر LED آل-این-وان 216 اینچی خود را نیز به نمایش خواهد گذاشت. این نمایشگر با استفاده از فناوری پکیجینگ LED پیشرفته چیپ روی برد، رزولوشن‌های 4K UHD را با گام پیکسل‌های ظریف‌تری ارائه می‌کند، که برای مکان‌هایی که به تصاویر پیچیده‌تری مانند مؤسسات تحقیقاتی، امکانات مهندسی، دانشکده‌های معماری یا هنرهای زیبا نیاز دارند، مناسب است. همچنین دوام بیشتر و همچنین محافظت در برابر رطوبت، ضد گرد و غبار و ضد برخورد را به ارمغان می آورد. علاوه بر این، طراحی All-in-One همه سیستم ها را در یک دستگاه ادغام می کند و نصب، بهره برداری و نگهداری آسان را ارائه می دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *