نرم افزار و اینترنت

احتمال پشتیبانی از پروفایل کاربری در اپلیکیشن گوگل Messages

ماه گذشته، گوگل پشتیبانی رمزگذاری سرتاسری را برای چت های گروهی RCS در اپلیکیشن Messages اضافه کرد. گوگل در ماه‌های اخیر بر بهبود تجربه پیام‌رسانی پیش‌فرض برای کاربران اندروید تمرکز کرده و اکنون ممکن است در حال آماده شدن برای اضافه کردن قابلیت پشتیبانی از پروفایل‌های کاربر در اپلیکیشن Messages باشد.

اسکرین شات ارسال شده در پست ردیت توسط u/seeareeff، حاوی صفحه‌ای در تنظیمات برنامه به نام “Profile” با کنترل‌های “Visibility” و تنظیمات نوتیفیکیشن است که به شما امکان می‌دهد هنگام پیوستن کاربر به Google Messages هشدار دریافت کنید. اگرچه این گزینه‌ها را می‌توان با جستجوی Profiles در برنامه تنظیمات اندروید پیدا کرد، ضامن‌ها کاری انجام نمی‌دهند.

 

همچنین هیچ مدرکی وجود ندارد که به ما نشان دهد پروفایل Google Message چگونه می‌تواند باشد. به احتمال زیاد گوگل در حال آزمایش این ویژگی به صورت داخلی است و قصد دارد آن را در نسخه بتا برنامه Messages در آینده منتشر کند. Profiles می‌توانند شناسایی سایر شرکت‌کنندگان در یک چت گروهی یا اگر شخصی از یک شماره ناشناس برای شما پیام ارسال کند، آسان‌تر کند. برنامه‌های پیام‌رسان سال‌هاست که از Profiles استفاده می‌کنند، اما این قابلیتی است که حتی اپل با iMessage ندارد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا