طبق وعده اپل، امروز این شرکت آپدیت iOS 16.3 را برای همه دستگاه های پشتیبانی شده منتشر کرد. اگر آیفون سازگار دارید و هنوز بروزرسانی را به شما اطلاع نداده، می‌توانید با رفتن به Settings > General > Software Update، آن را دریافت کنید.

نسخه جدید با پشتیبانی از کلیدهای امنیتی برای Apple ID ارائه می شود که امکان احراز هویت فیزیکی دو مرحله ای برای ورود به Apple ID را فراهم می کند. شما همچنین یک والپیپر یونیتی جدید و پشتیبانی از نسل دوم هوم پاد که به تازگی رونمایی شده، دریافت می کنید. ویژگی Emergency SOS برای جلوگیری از تماس‌های تصادفی بهینه‌سازی شده است؛ شما آن را با نگه داشتن دکمه کناری با دکمه افزایش یا کاهش صدا با هم فعال می‌کنید، اما تا زمانی که دکمه‌ها آزاد نشوند، تماس برقرار نمی‌شود.

البته مجموعه‌ای از رفع اشکال نیز وجود دارد؛ از جمله مشکلی در Freeform که در آن برخی از ضربات ایجاد شده با انگشت یا مداد اپل در تابلوهای مشترک ظاهر نمی‌شوند؛ مشکلی که باعث شد والپیپر در لاک اسکرین سیاه به نظر برسد؛ یکی که باعث می‌شود خطوط افقی به طور موقت هنگام بیدار کردن آیفون 14 پرو مکس ظاهر شوند و یکی که مانع از نمایش وضعیت دقیق ویجت صفحه قفل برنامه Home می‌شود.

مشکلی که باعث می‌شد سیری به‌درستی به درخواست‌های موسیقی پاسخ ندهد، همچنین مشکلات مربوط به درخواست‌های Siri در CarPlay که ممکن است به درستی درک نشده باشد نیز برطرف شده است. برای کسانی که هنوز از iOS 15 استفاده می کنند، اپل iOS 15.7.3 را نیز منتشر کرده  و برای کسانی که دستگاه بسیار قدیمی تری روی iOS 12 گیر کرده است، iOS 12.5.7 وجود دارد، هر دو به روز رسانی امنیتی که احتمالاً باید زودتر نصب کنید. در نهایت، watchOS 9.3 اکنون زنده است و با یک واچ فیس جدید، و همچنین بهبود عملکرد و رفع اشکال ناشناس ارائه می‌شود. این از طریق برنامه Apple Watch در آیفون در دسترس است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *