موبایل و تبلت

وان پلاس 11 با تراشه قدرتمند معرفی شد

وان پلاس بزرگترین رویداد جهانی خود را امروز برگزار کرد. این برند شش محصول جدید شامل گوشی‌های هوشمند، تلویزیون هوشمند، هدفون TWS، تبلت و لوازم جانبی رایانه را معرفی کرد. این برند گوشی هوشمند وان پلاس 11 را برای بازارهای جهانی معرفی کرد. این گوشی هوشمند با گوشی هایی مانند گلکسی اس 23، آیفون 14 پرو و غیره در بازار رقابت می کند.

ابتدا با نمایشگر شروع می کنیم؛ وان پلاس 11 5G صفحه نمایش 6.7 اینچی سامسونگ E4 AMOLED با لبه های خمیده و وضوح QHD+ و فناوری LTPO 3.0 با نرخ تجدید 120 هرتز دارد. نمایشگر از Dolby Vision و HDR10+ پشتیبانی کرده و مجهز به اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای است. صفحه نمایش توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می شود.

از نظر طراحی، وان پلاس 11 5G با یک گلس ساندویچی ساخته شده و قاب آن فلزی است. یک جزیره دوربین بازطراحی شده با حاشیه ای به شکل نیم قرص وجود دارد که از قاب کناری تا وسط پنل پشتی کشیده شده و یک برآمدگی دوربین دایره ای با سه سنسور و یک فلاش LED را در خود جای داده است. این گوشی هوشمند همچنین دارای یک نوار لغزنده هشدار است و از استاندارد IP54 در برابر پاشش آب بهره می برد.

در بخش عکاسی، وان پلاس 11 مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX980 با لرزشگیر اپتیکال است که یک لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی IMX581 و یک واحد تله فوتو 32 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS و زوم اپتیکال 3 برابر به آن ملحق می شود.  یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در جلو وجود دارد. این گوشی هوشمند با فناوری تصویر ساخت دوربین افسانه‌ای هاسلبلد برای افزایش قابلیت‌های عکاسی همراه است.

زیر کاپوت، وان پلاس 11 به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شده که تا 16 گیگابایت رم LPDDR5x و تا 512 گیگابایت حافظه UFS 4.0 را قابل پیکربندی است. یک سیستم خنک کننده مایع VC برای اتلاف گرما وجود دارد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی با پشتیبانی از شارژ سیمی 100 واتی کار می کند.

از نظر نرم‌افزاری، سیستم عامل اندروید 13 مبتنی بر OxygenOS 13 اجرا می‌شود. تایید شده که این اولین دستگاه از این برند است که 4 سال نسخه سیستم عامل آینده و 5 سال وصله امنیتی دریافت می کند. گزینه های اتصال در وان پلاس 11 5G شامل وای فای 7، دو سیم کارت، 5G، بلوتوث 5.3، دو فرکانس، NFC و پورت USB Type-C است. وان پلاس 11 در رنگ مشکی تایتان با روکش مات و مات روی پنل شیشه ای و سبز ابدی با روکش براق موجود است. قیمت از 699 دلار برای مدل 8/128 گیگابایتی و 799 دلار برای نسخه 16/256 گیگابایت شروع می‌شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا