موبایل و تبلت

شیائومی آپدیت بتا MIUI 14 را برای دستگاه‌های منتخب به حالت تعلیق در می‌آورد

شیائومی اخیراً رابط کاربری MIUI 14 را معرفی کرده که مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 است. این برند همچنین بروزرسانی را برای گوشی‌های هوشمند خود با سرعتی سریع آغاز کرده است. بسیاری از دستگاه‌ها مانند شیائومی 12 پرو، می 11 لایت 5G و شیائومی 12T اخیراً به‌روزرسانی MIUI 14 را دریافت کرده‌اند.

این برند به منظور مقابله با رقبا، بروزرسانی را با سرعتی سریع منتشر می‌کند. طبق آخرین اطلاعات، شیائومی، سازنده محبوب چینی گوشی‌های هوشمند، اعلام کرده است که انتشار بروزرسانی‌های بتا جدیدترین سیستم عامل خود، MIUI 14 را برای برخی دستگاه‌ها متوقف می‌کند. این تصمیم برای بسیاری از طرفداران تعجب آور بود.

طبق آخرین بیانیه رسمی شیائومی، بروزرسانی هفتگی MIUI 14 بتا برای برخی از گوشی‌های هوشمند ممکن است در آینده نزدیک متوقف شود. بروزرسانی‌های MIUI 14 بتا پس از 21 آوریل 2023 برای ردمی K40 پرو/پرو پلاس، ردمی K40، شیائومی Mi 10S، شیائومی می 11 لایت 5G، ردمی K40 گیمینگ و ردمی نوت 10 پرو 5G دیگر در دسترس نخواهد بود.

اگرچه این خبر تاسف بار است، اما باید تاکید کرد که هر گوشی هوشمند دارای سطحی از پشتیبانی نرم افزاری است. در 21 آوریل، این گوشی های هوشمند آخرین بروزرسانی هفتگی MIUI 14 بتا را دریافت خواهند کرد. گوشی های هوشمند همچنان بروزرسانی های پایدار MIUI 14 را دریافت خواهند کرد. توقف MIUI 14 Beta به این معنی نیست که هیچ بروز رسانی بیشتری ارائه نخواهد شد.

این برند اعلام کرده است که اکنون روی دو نسخه MIUI تمرکز خواهد کرد: هفتگی و پایدار. شیائومی ترجیح داده، بهبود عملکرد MIUI 14 را در دستگاه هایی که می توانند از آن پشتیبانی کنند، در اولویت قرار دهد. این افشاگری بسیاری از طرفداران شیائومی را که مشتاق بودند جدیدترین ویژگی‌ها و ارتقاءهای MIUI 14 را در گوشی‌های قدیمی‌تر خود امتحان کنند، ناامید کرده است. از سوی دیگر، شیائومی به کاربران خود اطلاع داده است که به ارائه به‌روزرسانی‌ها و پشتیبانی مکرر برای همه دستگاه‌های خود متعهد است و تلاش می‌کند تا عملکرد MIUI 14 را در بسیاری از دستگاه‌های ممکن بهبود بخشد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا