بازی اصلی Angry Birds که در سال 2009 منتشر شد و بعداً با نام Rovio Classics: Angry Birds به بازار آمد، در تاریخ 23 فوریه 2023 از گوگل پلی استور خارج خواهد شد و پایان دوره یکی از محبوب ترین بازی های ویدیویی در جهان خواهد بود.

این افشاگری از سوی توسعه‌دهنده بازی Rovio Entertainment است که در توییتر خبر حذف بازی از پلی استور را به اشتراک گذاشت. سازنده همچنین اعلام کرد که با توجه به اینکه بازی در روز پنجشنبه از پلی استور حذف خواهد شد، نام آن در اپل اپ استور به “Red’s First Flight” تغییر خواهد کرد تا در انتظار بررسی بیشتر باشد.

علاوه بر این، حتی پس از اینکه از لیست پلی استور خارج شد، بازی در دستگاه‌هایی که قبلاً دانلود شده‌اند نیز قابل بازی خواهد بود. بنابراین، اگر از طرفداران Rovio Classics: Angry Birds هستید، ممکن است بخواهید تلاش بیشتری کنید تا دستگاه Android/iOS خود را در حال حاضر در حال نصب بازی در شرایط کارآمد نگه دارید.

Rovio گفت که این بازی به دلیل تاثیری که بر مجموعه بازی‌های آنها از جمله Angry Birds 2، Angry Birds Dream Blast، Angry Birds Friends، Angry Birds Journey، Angry Birds Reloaded و Angry Birds Minecraft داشته، از فهرست حذف می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *