به عنوان بخشی از کنگره جهانی موبایل 2023، لنوو لپ‌تاپ‌های ویندوزی جدید، کروم‌بوک‌ها و برخی رایانه‌های همه‌کاره کوچک را که برای کار و تحصیل ساخته شده بودند، معرفی کرد. با این حال، جالب ترین چیزی که در مورد محصول این شرکت فاش می کند، برنامه های آن برای کمک به بهتر کردن رایانه های خود برای محیط زیست است.

این شامل یک پوشش اختیاری برای لپ‌تاپ جدید ThinkPad Z13 Gen 2 Windows 11 است. لنوو می‌گوید این کاور از الیاف گیاهی کتان ساخته شده است که در پوشش بالایی لپ‌تاپ چسبانده شده‌اند که خود از آلومینیوم استفاده می‌کند که 75 درصد مواد بازیافتی است. لنوو می گوید این تلاش تنها شروع برنامه های این شرکت برای استفاده از مواد پایدارتر در دستگاه های خود است.

لنوو علاوه بر استفاده از مواد پایدار در محصولات خود، تلاش های دیگری نیز برای سازگاری با محیط زیست انجام می دهد. این شامل استفاده از سوخت پایدار هوانوردی، همراه با استفاده از سوخت های زیستی برای حمل و نقل محصولات و قرار دادن منابع انرژی تجدیدپذیر در کارخانه های لنوو است. لپ‌تاپ ThinkPad Z13 Gen 2 که دارای پوشش گیاهی است، دارای پردازنده AMD Ryzen 7000 و پردازنده‌های گرافیکی سری Radeon 700M خواهد بود. این لپ تاپ در ماه جولای در اروپا با قیمت پایه 1649 یورو عرضه خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *