موبایل و تبلت

آنر از اولین باتری سیلیکونی کربنی با 12.8 درصد چگالی انرژی بیشتر رونمایی کرد

بیشتر فناوری‌های گوشی‌های هوشمند با سرعتی سریع پیشرفت می‌کنند. همه به جز ظرفیت باتری، که با سرعت حلزون افزایش می یابد. آنر فکر می کند راه حلی پیدا کرده و آن اولین باتری سیلیکونی کربنی صنعت می باشد.

در مقایسه با باتری‌های لیتیوم فعلی که از گرافیت برای یکی از الکترودها (آند) استفاده می‌کنند، 12.8 درصد چگالی انرژی بالاتر را وعده می‌دهد. به بیان دقیق تر، مجیک 5 پرو یک باتری استاندارد 5100 میلی آمپر ساعتی دارد. اگر به جای آن از باتری سیلیکونی کربنی استفاده می کرد، ظرفیت آن 5450 میلی آمپر ساعت بود.

جرج ژائو، مدیر اجرایی، چند نمودار را نشان داد که توضیح سریعی درباره اینکه چرا باتری جدید بهتر است را ارائه می دهد. یک باتری لیتیومی استاندارد پس از کاهش ولتاژ به 3.5 ولت، مقدار زیادی در آن باقی نمی ماند؛ اینجاست که سیلیکون کربن می درخشد زیرا 240 درصد ظرفیت بیشتری نسبت به باتری استاندارد در 3.5 ولت دارد که منجر به 12.8 درصد بهبود کلی می شود.

جالب اینجاست که مجیک 5 پرو در چین دارای باتری 5450 میلی آمپر ساعتی است – به نظر می رسد که فناوری باتری جدید در حال حاضر یک واقعیت است، نه فقط چیزی که در آزمایشگاه آزمایش شده است. با این حال، مدل بین‌المللی با باتری استاندارد 5100 میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا