موبایل و تبلت

تبلت جدید Nubia Pad 3D با قابلیت تماشای سه بعدی بدون عینک

شوق سه بعدی مربوط به ده سال پیش را به خاطر دارید؟ تولیدکنندگان تلویزیون و گوشی های هوشمند همگی در حال رقابت برای اعلام نوعی قابلیت مشاهده سه بعدی در دستگاه های خود بودند، اما این فناوری در نهایت کنار گذاشته شد. ZTE از MWC برای اعلام یک برداشت جالب با nubia Pad 3D خود استفاده کرد. اولین تبلت اندرویدی این شرکت که مشاهده سه بعدی بدون عینک را ارائه می دهد.

Nubia Pad 3D به طور مشترک با شرکت Leia ساخته شده است (شرکتی که بر روی سخت افزار نمایشگر سه بعدی و خدمات محتوا تمرکز دارد). Nubia Pad 3D یک صفحه نمایش 12.4 اینچی IPS LCD با وضوح 2560 در 1600 پیکسل، نرخ تازه سازی 120 هرتز و نسبت تصویر 16:10 را ارائه می دهد. این پنل دارای یک لایه DLB اختصاصی است که توسط Leia Inc با حالت Leia 3D Lightfield خود توسعه داده شده و می توانید محتوای استاندارد دو بعدی را در زمان واقعی با نرم افزار تبدیل داخلی به سه بعدی تبدیل کنید.

دوربین‌های دوگانه 8 مگاپیکسلی در جلو وجود دارند که برای ردیابی چهره کاربر استفاده می‌شوند تا تجربه مشاهده سه بعدی بدون عینک را ارائه دهند. و این فقط در مورد مشاهده محتوای سه بعدی نیست، شما همچنین می توانید عکس ها و فیلم های سه بعدی بگیرید و همچنین اشیاء را با دوربین های جلویی دوگانه و همچنین دوربین های 16 مگاپیکسلی در پشت تبلت اسکن کنید.

نوبیا پد 3D به چیپست کوالکام اسنپدراگون 888 و فضای ذخیره سازی 128/256 گیگابایتی مجهز است که از طریق اسلات کارت microSD قابل ارتقا است. این تبلت دارای باتری 9700 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی است و اندروید 13 را بوت می کند. شراکت ZTE و Leia Inc به بخش نرم افزاری گسترش می یابد که در آن Pad 3D با چندین برنامه Leia 3D و همچنین Leia Appstore که دارای بیش از 50 بازی سه بعدی و همچنین 1200+ برنامه آموزشی سه بعدی بوده، از پیش بارگذاری شده است. جزئیات قیمت هنوز تایید نشده است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا