موبایل و تبلت

ویندوز 11 بالاخره یک نشانگر ولوم صدا جدید دریافت می کند

نزدیک به 10 سال طول کشید، اما ویندوز بالاخره یک نشانگر نوین ولوم صدا را دریافت کرد. در ابتدا در ویندوز 8 در سال 2012 معرفی شد، نوار سیاهی که هنگام تنظیم صدای سیستم با استفاده از صفحه کلید یا دستگاه دیگر ظاهر می شود، سرانجام از بین می رود. مایکروسافت آن را با یک نشانگر میزان صدا جایگزین می کند که با طراحی کلی ویندوز 11 همخوانی دارد.

نشانگرهای ولوم، روشنایی، حریم خصوصی دوربین، روشن/خاموش کردن دوربین و حالت هواپیما همگی به زودی با طراحی مدرن تر به روز می شوند. آماندا لانگوفسکی، مدیر ویندوز اینسایدر مایکروسافت، توضیح داد:

این فلای‌آوت‌های جدید زمانی که کلیدهای میزان صدا یا روشنایی لپ‌تاپ خود را فشار می‌دهید ظاهر می‌شوند و حالت روشن/تاریکی را برای شما فراهم می‌کنند تا تجربه ویندوز منسجم‌تری داشته باشید. نشانگرهای روشنایی و صدا همچنان با به روز رسانی تعاملی هستند.

در کنار این تغییر طراحی، مایکروسافت همچنین اجازه آزمایش یک تماس جدید را در برنامه Your Phone در ویندوز 11 می دهد. به گفته مایکروسافت این به‌روزرسانی شامل یک پنجره تماس در حال پیشرفت جدید با آیکون‌ها، فونت‌ها و سایر تغییرات رابط کاربری به‌روزرسانی شده که با طراحی بهبودیافته ویندوز 11 همخوانی دارد.

جدیدترین نسخه پیش‌نمایش ویندوز 11، 22533، همچنین شامل تم‌های صفحه کلید لمسی به پنل ایموجی و جاهای دیگر برای همه آزمایش‌کنندگان کانال توسعه‌دهنده است. اگر همیشه می خواستید برنامه ساعت را در ویندوز 11 حذف کنید، اکنون نیز گزینه ای برای انجام این کار وجود دارد. مایکروسافت ممکن است برخی از این تغییرات را به صورت ماهانه به ویندوز 11 ارائه کند، زیرا این شرکت به سمت ارائه به‌روزرسانی سالانه بزرگ‌تر برای آخرین سیستم‌عامل خود حرکت کرده است. سازنده نرم افزار مشخص نکرده است که این ویژگی های جدید دقیقاً چه زمانی برای همه کاربران ویندوز 11 ظاهر می شود، اما انتظار می رود که آنها را در مقطعی از سال جاری ببینیم.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا