نرم افزار و اینترنت

حالت جدید تلگرام عملکرد و عمر باتری دستگاه های اندرویدی را بهبود می بخشد

تلگرام به خاطر رابط نرم و ابریشمی خود، ارائه تصاویری شگفت‌انگیز که آن را بالاتر از تجربه برخی از بهترین برنامه‌های پیام‌رسان موجود در بازار قرار می‌دهد، شناخته شده است. در حالی که این تجربه توسط این شرکت بهینه شده و روی 200 دستگاه اندرویدی آزمایش می شود، گاهی اوقات خوب است که بتوانید موارد را به منظور افزایش بیشتر عملکرد یا بهتر از آن بهبود عمر باتری، امتحان کنید.

تلگرام در آخرین به روز رسانی خود دقیقاً همین کار را انجام داد و به کاربران روشی جدید برای تغییر ظاهر و احساس اپلیکیشن، با قابلیت بهینه سازی عملکرد برای گوشی های رده پایین تا میان رده و حتی دستگاه های اندرویدی قدیمی تر داد. حالت جدید Power Saving حتی می تواند تجربه را بهینه کند و تجربه کلی بهتری را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد. با استفاده از حالت جدید، کاربران می‌توانند تنظیم کنند که حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی چه زمانی به یک آستانه خاص می‌رسد یا فقط آن را همیشه روشن کند.

حالت جدید دارای کنترل های گرانول برای فیلم ها، انیمیشن های گیف، انیمیشن های برچسب، افکت های چت و موارد دیگر خواهد بود. در بیشتر موارد، می‌توانید چیزها را همانطور که دوست دارید پیکربندی کنید و در عین حال عمر باتری و عملکرد گوشی خود را به حداکثر برسانید. اگرچه برخی از حالت‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی در سایر برنامه‌ها و سرویس‌ها باعث می‌شود تا تجربه را کاملاً به خطر بیندازید، گزینه تلگرام به کاربران این امکان را می‌دهد که انتخاب کنند و قسمت‌هایی را که می‌خواهند ظاهر تازه‌ای داشته باشند و سایر قسمت‌هایی که ممکن است نباشند، انتخاب کنند.

در بیشتر موارد، این تنظیمات قدرت بهبود یافته برای دستگاه های اندرویدی خواهد بود. اما یک حالت صرفه جویی در مصرف انرژی نیز برای کاربران iOS وجود خواهد داشت، اما عملکرد آن چندان قدرتمند نخواهد بود و تنها گزینه برای محدود کردن به‌روزرسانی‌های پس‌زمینه در دسترس است. علاوه بر حالت جدید Power Saving، تلگرام همچنین کنترل‌های بیشتری را برای پخش رسانه‌ها ارائه می‌کند، و حتی کنترل‌های سرعت دانه‌ای بیشتری را برای سرعت پخش ارائه می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد سرعت‌هایی از 0.2 برابر تا 2.5 برابر سرعت را انتخاب کنند. علاوه بر این، این شرکت همچنین رسیدهای خوانده شده با مهر زمان را به پیام های گروهی که در آن گروه کمتر از 100 عضو است اضافه می کند.

به عنوان یک جایزه اضافه، کاربران اکنون می توانند افرادی را که آنها را به یک گروه اضافه کرده، محدود کنند و تجربه خود را کمی خصوصی تر نگه دارند. با این حال، این بدان معنا نیست که این ویژگی به طور کامل مسدود شده، زیرا این کاربران همچنان می توانند از طریق لینک دعوتی که از طریق پیام ارسال می شود به یک گروه بپیوندند. البته، مانند هر به‌روزرسانی تلگرام، کاربران به ایموجی ها، واکنش‌های ایموجی و استیکرهای بیشتری دسترسی خواهند داشت. در بیشتر موارد، این یکی دیگر از آپدیت های عالی برای کاربران تلگرام است و این برنامه برای iOS و اندروید قابل دانلود است.

منبع
telegram
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا