نرم افزار و اینترنت

ویژگی های جدید هوش مصنوعی در اپلیکیشن های بهره وری گوگل

گوگل اعلام کرد که تعدادی از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای برخی از اپلیکیشن های بهره‌وری خود عرضه می‌کند. با این حال، عرضه در سراسر جهان نیست، زیرا شرکت مشخص کرده که این ویژگی ها مانند ربات چت Bard، فقط برای آزمایش کنندگان مورد اعتماد در آمریکا در دسترس خواهد بود.

اما قابلیت‌های جدید تا پایان سال جاری به همه کاربران خواهد رسید. این ویژگی‌ها در Google Docs، Gmail، Sheets و Slides پیاده‌سازی خواهند شد. به عنوان مثال، در داخل Docs، رابط دسترسی آسان به هوش مصنوعی را فراهم می‌کند تا بتوانید در حین نوشتن مقاله خود بحث کنید، خلاصه کنید یا طوفان فکری کنید.

در Gmail، هوش مصنوعی می‌تواند زمینه را از نقاط گلوله کوتاه انتخاب کند و یک ایمیل کامل بنویسد. و در مورد Slides، می‌توانید تصاویر، صدا و ویدیو را در لحظه تولید کنید تا بتوانید ارائه بهتری داشته باشید.  گوگل برخی از ویژگی هایی را که به زودی به همه کاربران گوگل می رسد را برجسته کرده است.

  • پیش نویس، پاسخ، خلاصه و اولویت بندی در Gmail
  • طوفان فکری، تصحیح، نوشتن، و بازنویسی در Docs
  • با تصاویر، صدا، و ویدیوهای تولید شده خودکار در Slides، دیدگاه خلاقانه خود را زنده کنید
  • از طریق تکمیل خودکار، تولید فرمول و طبقه‌بندی متنی در Sheets، از داده‌های خام به اطلاعات بینش و تجزیه و تحلیل بروید.
  • پس‌زمینه جدید ایجاد کنید و در Meet یادداشت‌برداری کنید
  • برای انجام کارها در Chat، گردش کار را فعال کنید

حتی می‌توانید لحن نوشتن را طوری انتخاب کنید که مناسب‌تر با موقعیت باشد، از هوش مصنوعی برای کمک به شما در پیش‌نویسی بر اساس یک موضوع خاص استفاده کنید، ایمیل‌های زنجیره‌ای طولانی را برای صرفه‌جویی در زمان خلاصه کنید، سندتان را تصحیح کنید یا حتی بازنویسی کنید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا