موبایل و تبلت

سامسونگ مشکل برنامه دوربین گلکسی اس 23 را برطرف می کند

سری گلکسی اس 23 سامسونگ از زمان عرضه خود، بازخوردهای مثبتی از سوی مصرف کنندگان و کارشناسان دریافت کرده است. همچنین غیرعادی نیست که گوشی‌های هوشمند در هنگام عرضه اولیه یا پس از بروزرسانی‌های اصلی نرم‌افزار با مشکلاتی مواجه شوند. طبق گزارش‌های اخیر، برخی از کاربران سری گلکسی اس گزارش داده‌اند که برنامه دوربین در هنگام استفاده از سطوح زوم بالا، به ویژه در زوم 30 برابر، از کار می‌افتد.

سامسونگ این مشکل را پذیرفته و اعلام کرده که تیم داخلی آن این مشکل را تایید کرده است که زمانی رخ می دهد که کاربران به سرعت بین دوربین های مختلف گوشی های سری گلکسی اس 20، گلکسی اس 21 و گلکسی اس 22 جابجا شوند. این شرکت قبلاً به این مشکل رسیدگی کرده و قصد دارد با به‌روزرسانی نرم‌افزار بعدی که برای آوریل 2023 برنامه ریزی شده، این مشکل را منتشر کند.

شایان ذکر است که این مشکل فقط روی گوشی های سری گلکسی اس 20، گلکسی اس 21 و گلکسی اس 22 تاثیر می گذارد، زیرا سری گلکسی اس 10 فاقد ویژگی زوم 30 برابری است. اگر کاربران با گوشی های هوشمند سری گلکسی اس خود با این مشکل مواجه هستند، می توان مطمئن بود که سامسونگ با به روز رسانی نرم افزاری آتی آن را حل خواهد کرد. به‌علاوه، به‌روزرسانی نرم‌افزار آوریل 2023 بهینه‌سازی‌های دوربین را برای مشکلات مربوط به نوردهی، HDR و حالت شب در سری گلکسی S23 نیز به همراه خواهد داشت.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا