موبایل و تبلت

آپدیت جدید برنامه دوربین پیکسل 6 با بهبود عملکرد Night Sight

قابلیت جدید و بهبود یافته Night Sight دوربین ابتدا با سری پیکسل 7 معرفی و عرضه شد و همانطور که قول داده بود، این شرکت اکنون جدیدترین مجموعه ابزار دوربین را به خانواده قدیمی پیکسل 6 خود ارائه می دهد. با این حال، همانطور که 9to5Google اشاره کرد، نوار زوم جدیدی که در تلفن های پیکسل 7 دیدیم، به پیکسل 6 راه پیدا نکرد.

در هر صورت، بهبود Night Sight شاهکار کوچکی نیست. اکنون سریعتر است زیرا به زمان نوردهی 50 درصد کمتری نیاز دارد. در نتیجه، عکس‌های Night Sight تاری کمتری دارند و واضح‌تر هستند. علاوه بر حالت شب اختصاصی، گوگل روی HDR+ با Bracketing کار کرد تا نویز را کاهش دهد.

هنگامی که به Night Sight می‌روید، دارندگان پیکسل 6 متوجه ضامن جدیدی می‌شوند که به آنها امکان می‌دهد بین Night Sight سریع یا آهسته‌تر با نوردهی بیشتر انتخاب کنند. بسته به سناریو، محدوده بین 2 تا 6 ثانیه تنظیم شده است. در محیط های با نور خوب، نیازی به نوردهی 6 ثانیه ای نخواهید داشت. بر اساس گزارش‌ها، نسخه 8.8 دوربین گوگل به‌طور گسترده در حال عرضه است، بنابراین می‌توانید از طریق پلی استور به‌روزرسانی را امتحان کنید یا منتظر بروزرسانی خودکار باشید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا