امنیت

معرفی قفل درب هوشمند هواوی Smart Door Lock Series 2.0

هواوی قفل درب هوشمند جدیدی را به نام Smart Door Lock Series 2.0 عرضه کرده است. این سری جدید از قفل های درب هوشمند دارای ویژگی های امنیتی پیشرفته و فن آوری های نوآورانه برای باز کردن قفل راحت تر و کارآمدتر است.

این محصول با تشخیص چهره 2.0 AI 3D جدید ارائه می شود که سرعت باز کردن قفل را 20 درصد افزایش می دهد و قفل در را می توان حتی در حضور نور کم، نور پس زمینه یا نور شدید باز کرد. همچنین یک الگوریتم اثر انگشت هوش مصنوعی دو موتوره داخلی وجود دارد که باز کردن قفل در را برای کودکان و افراد مسن آسان‌تر می‌کند.

علاوه بر این، قفل هوشمند جدید هواوی همچنین دارای یک عملکرد یادداشت مراقبت از خانواده است که به کاربران امکان می دهد پیام های مهمی را برای اعضای خانواده خود بگذارند و اطمینان حاصل شود که هنگام بیرون رفتن موارد ضروری فراموش نمی شوند. یکی از چشمگیرترین ویژگی های این قفل درب هوشمند گواهینامه با امنیت بالا است که توسط کمیته استانداردهای هوشمند ارزیابی شده و امنیت سطح مالی سیستم Hongmeng (گواهینامه امنیتی پیشرفته CCRC) را پاس کرده است.

این گواهینامه ها تضمین می کند که قفل هوشمند درب با بالاترین استانداردهای امنیتی مطابقت دارد و حداکثر محافظت را برای کاربران فراهم می کند. Smart Door Lock Series 2.0  در دو نسخه موجود است: نسخه استاندارد با قیمت 2499 یوان و نسخه پرو با قیمت 3699 یوان.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا