صوتی و تصویری

شیائومی از تلویزیون هوشمند 85 اینچی با روشنایی 2000 نیت رونمایی کرد

دیروز در رویداد معرفی شیائومی 13 اولترا در چین، این شرکت چندین محصول دیگر را نیز معرفی کرد. یکی از آنها دومین تلویزیون مینی LED این برند است که با نام Xiaomi TV Master 86-inch Mini LED TV عرضه می شود.

برای کسانی که نمی دانند، سری مستر شیائومی مجموعه تلویزیون های پرچمدار این شرکت است. این شامل مدل‌هایی است که دارای پنل‌های OLED، mini LED و OLED شفاف هستند. اولین تلویزیون مینی ال ای دی از این برند به نام تلویزیون مینی ال ای دی 82 اینچی Mi TV Master در سال 2020 عرضه شد. همانطور که از نام آن پیداست، صفحه نمایش کوچکتری نسبت به مدل جدیدتر دارد، با این حال، وضوح 8K و اتصال 5G را ارائه می دهد.

آخرین مدل 86 اینچی به رزولوشن 4K (3840 در 2160 پیکسل) محدود شده اما از نرخ رفرش 144 هرتز پشتیبانی می کند. صفحه نمایش 10 بیتی کوانتوم دات مینی LED می تواند به حداکثر میزان روشنایی 2000 نیت برسد که مشابه مدل قدیمی است. این پنل نه تنها از Dolby Vision IQ بلکه از IMAX Enhanced، Filmmaker Mode و AMD FreeSyc Premium Pro نیز پشتیبانی می کند. این تلویزیون همچنین از طریق سیستم بلندگوی 3.1 خود که از Dolby Atmos و DTS: X پشتیبانی می کند، صدای خروجی 70 واتی ارائه می دهد.

در زیر کاپوت، تلویزیون یک چیپست چهار هسته ای ARM Cortex-A73 را در خود جای داده که با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی ترکیب شده است. از نظر نرم‌افزاری، تلویزیون MUI را با پشتیبانی از تمامی پلتفرم‌های استریمینگ پیشرو در چین، اکوسیستم خانه هوشمند شیائومی Mijia و غیره اجرا می‌کند. گزینه های اتصال در تلویزیون شامل WiFi دو بانده، بلوتوث 5.2، سه HDMI (eARC، VRR)، دو USB، یک AV، یک DTMB، یک فیبر نوری و یک اترنت است. در نهایت، یک کنترل از راه دور با قابلیت کنترل صوتی با NFC ارسال می شود. تلویزیون 86 اینچی مینی ال ای دی Xiaomi TV Master با قیمت 15999 ین (2320 دلار) ارائه می شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا