برنامه بتا گوگل دسترسی زودهنگام به ویژگی ها و بهبودهای آینده را برای کاربران دستگاه پیکسل ارائه می دهد. با ثبت نام از طریق وب سایت گوگل، کاربران می توانند نسخه های پیش از انتشار به روز رسانی اندروید را قبل از انتشار رسمی آزمایش کنند. در حالی که این به کاربران اجازه می‌دهد تا جدیدترین ویژگی‌های اندروید را تجربه کنند، مهم است که توجه داشته باشیم که این نسخه‌های بتا ممکن است حاوی اشکالات یا سایر مشکلاتی باشد که می‌تواند بر عملکرد دستگاه تأثیر بگذارد.

برای جلوگیری از از دست دادن داده‌ها، کاربران قبل از نصب به‌روزرسانی‌های بتا از دستگاه‌های خود نسخه پشتیبان تهیه کنند و با مسئولیت خود ادامه دهند. پیش از انتشار رسمی اندروید 14، گوگل معمولاً چندین نسخه بتا را برای آزمایش کاربران عرضه می کند. بر اساس گزارش‌های اخیر، آخرین نسخه به‌روزرسانی اندروید 14 QPR3 بتا 3 است که در حال حاضر برای دستگاه‌های پیکسل عرضه می‌شود.

مشترکین Verizon که دستگاه‌های سری پیکسل 6 دارند می‌توانند انتظار داشته باشند که بیلدT3B3.230413.003.A1 را دریافت کنند که شامل وصله امنیتی مارس 2023 است. این در تضاد با بیلد T3B3.230413.003 است که همه دستگاه‌های دیگر آن را دریافت خواهند کرد و به جای آن وصله امنیتی آوریل 2023 را شامل می‌شود. اگر قبلاً Android 14 Beta 1 را نصب کرده اید، هیچ به روز رسانی QPR3 Beta را دریافت نخواهید کرد.

یادداشت‌های منتشر شده توسط گوگل نشان می‌دهند که چندین مشکل در Android 14 QPR3 Beta 3 حل شده است، مانند عدم کارکرد تماس Wi-Fi، گیر کردن سیستم در صفحه اصلی بدون نماد برنامه، و خراب شدن رابط کاربری سیستم هنگام تلاش برای به صفحه Wallpaper & Style دسترسی پیدا کنید. مشکلات دیگری مانند نمایش صفحه سیاه توسط دوربین و راه‌اندازی مجدد دستگاه هنگام روشن یا خاموش شدن نمایه کاری نیز برطرف شده‌اند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *