رپورتاژ آگهی

شاخص ترین لپ تاپ های کارکرده مهندسی

امروزه لپ تاپ یکی از ملزومات ضروری بسیاری از مشاغل شده اما افزایش قیمت این دستگاه به ویژه مدل های برند و پیشرفته کمی سخت شده است. از همین رو گرایش به خرید لپ تاپ کارکرده افزایش پیدا کرده است. مشاغل مهندسی غالبا نیاز ضروری به لپ تاپ دارند و به دلیل قابلیت های ویژه ای که باید این لپ تاپ ها داشته باشند، بسیار گران قیمت هستند. بهترین گزینه برای این مشاغل مطالعه و بررسی شاخص ترین لپ تاپ های کارکرده مهندسی  است. در این مقاله شاخص ترین لپ تاپ های کارکرده مهندسی  را به شما معرفی خواهیم کرد.

لپ تاپ کارکرده مهندسی

مهندسان به دلیل شغل ظریف و حساسی که دارند نیازمند لپ تاپ هایی هستند که بتوانند حجم زیادی از اطلاعات و برنامه های مهندسی را در آن ذخیره سازی و با خود حمل کنند. از همین رو گرافیک بالا، قابلیت پردازش پیشرفته و حمل آسان از مهمترین ویژگی هایی است که همه لپ تاپ های مهندسی باید داشته باشند. همین ویژگی ها باعث شده تا قیمت این لپ تاپ ها بسیار زیاد باشد، پس بهترین گزینه خرید لپ تاپ کارکرده مهندسی است.

برای این منظور لازم است ویژگی هایی که برای فرد مهم است مورد توجه و بررسی قرار گیرد. از مهمترین بخش های لپ تاپ های کارکرده مهندسی که در زمان خرید باید مدنظر قرار گیرد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پردازنده یا cpu: از آنجا که حجم برنامه ها و اطلاعات ذخیره شده در لپ تاپ های مهندسی زیاد است از همین رو این لپ تاپ ها باید قدرت پردازش و سرعت بالایی داشته باشد.
  • هارد: امروزه عمدتا از هاردهای SSD و HDD در لپ تاپ استوک مهندسی استفاده می شود، این هاردها کمک می کند سرعت عملکرد لپ تاپ افزایش یابد. اما اگر می خواهید لپ تاپ مهندسی با کیفیتی خریداری کنید حتما هارد SSD را انتخاب کنید.
  • رم: همه فعالیت های شما با لپ تاپ از طریق رم دریافت و به سی پی یو منتقل می شود، از همین رو باید حداقل رم لپ تاپ مهندسی 16 باشد. البته در مواردی می توان رم 8 را نیز انتخاب کرد.
  • کارت گرافیک: اگر در مشاغل مهندسی برنامه های سه بعدی و گرافیکی ضروری باشد، باید از نوع ONBOARD استفاده شود. در غیر این صورت قوی نبودن کارت گرافیک چندان اهمیت ندارد.
  • نمایشگر: از آنجا که مهندسان لپ تاپ هایی خریداری می کنند که در قابل حمل و استفاده در همه جا باشد، از همین رو کیفیت صفحه نمایش باید به گونه ای باشد که بتوان آن را در انواع فضاهای باز و بسته استفاده کرد.

 معرفی برندهای لپ تاپ استوک مهندسی

از جمله لپ تاپ های مهندسی کارکرده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزایا و معایب لپ تاپ کارکرده مهندسی

اگر قصد دارید لپ تاپ های کارکرده مهندسی را بررسی و برای خرید ان اقدام کنید لازم است پیش از این کار مزایا و معایب آن را بشناسید. آشنایی با این موارد می تواند بر تصمیم شما برای خرید لپ تاپ استوک تاثیر بگذارد.

از مهمترین مزایای خرید لپ تاپ کارکرده مهندسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خرید لپ تاپ حرفه ای مناسب با قیمت مناسب: یکی از مهمترین مزایای این لپ تاپ ها تفاوت قیمت فاحش آن با نمونه های نو است. شما می توانید با هزینه ای معقول و منطقی لپ تاپی با کیفیت خریداری کنید.

خرید لپ تاپ برند مهندسی: از آنجا که لپ تاپ های نو قیمت بسیار بالایی دارند از همین رو فرد ناچار به چشم پوشی از برخی قابلیت های ضروری لپ تاپ یا خرید مدل های پایین می شود. این در حالی است که می توان لپ تاپ های برند و حرفه ای استوک را با قیمت مناسب خریداری کرد. نه تنها قیمت مناسب این لپ تاپ ها مزیت است، بلکه کیفیت، دوام و ماندگاری آن نیز زیاد است.

کارایی و راندمان بیشتر: زمانی که شما لپ تاپی مناسب با نیاز خود خریداری کنید طبیعتا به خوبی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود، شما می توانید به راحتی با خرید لپ تاپ استوک مهندسی به این هدف خود برسید.

در کنار این مزایا اما خرید لپ تاپ کارکرده مهندسی می تواند با معایبی نیز همراه باشد مه مهمترین آنها عبارت است از:

  • محدودیت انتخاب: اگر برای شما رنگ و شکل ظاهری لپ تاپ اهمیت دارد، می توان گفت این عیب برای لپ تاپ های استوک وجود دارد که دست شما برای انتخاب باز نیست و باید از میان طرح ها و رنگ های موجود انتخاب کنید.
  • محدودیت مدل ها: محدودیت دیگر لپ تاپ های استوک مهندسی انتختاب مدل مورد نظر از برندهای مختلف است. یعنی ممکن است مدل لپ تاپ استوک مورد نظر شما از یک برند در بازار وجود نداشته باشد.
  • محدودیت گارانتی: یکی از مهمترین موارد که جزو عیوب لپ تاپ های کارکرده مهندسی محسوب می شود نداشتن گارانتی است. البته برخی شرکت های فروشنده در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده خدمات پشتیبانی و گارانتی را برای مشتریان خود در نظر می گیرد. با این وجود غالب لپ تاپ های کارکرده فاقد گارانتی هستند.
  • خرابی یا مشکل در برخی قطعات: خرابی قطعات یا خط و خش داشتن شکل ظاهری لپ تاپ عیب دیگری است که می توان برای لپ تاپ های استوک برشمرد. البته برخی شرکت های معتبر از فروش لپ تاپ های خراب به مشتریان خودداری می کنند. اما برخی مدل های لپ تاپ استوک علیرغم سلامت قطعات ممکن است دارای خط و خش باشند.

 قیمت لپ تاپ دست دوم مهندسی

زمانی که بخواهید اقدام به خرید لپ تاپ های کارکرده مهندسی عوامل مختلفی بر قیمت آن تاثیر دارد. از همین رو با بررسی این موارد می توانید در نهایت مناسب ترین لپ تاپ را خریداری کنید.

از جمله عوامل موثر در قیمت لپ تاپ دست دوم مهندسی می توان موارد زیر را برشمرد:

  • سی پی یو یا پردازنده
  • هارد
  • کارت گرافیک
  • برند لپ تاپ
  • تعداد پورت ها
  • مانیتور
  • طراحی و ظاهر لپ تاپ
  • گارانتی لپ تاپ
  • قیمت ارز

 شاخص ترین لپ تاپ های کارکرده مهندسی کدامند؟

برای آشنایی با شاخص ترین لپ تاپ های کارکرده مهندسی  می توان موارد زیر را معرفی کرد:

  • لپ تاپ هواوی matebook 13
  • لپ تاپ دست دوم دل xps 13
  • لپ تاپ ایسوس zenbook flip ux370
  • لپ تاپ اپل پرو
  • لپ تاپ ایسر helios 300
  • لپ تاپ اچ پی folio

علاوه بر موارد گفته شده شما می توانید با بررسی لپ تاپ کارکرده ام اس ای یا دیگر برندها با توجه به بودجه خود اقدام به خرید لپ تاپ مناسب مهندسی کنید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره در این زمینه می توانید با کارشناسان به روز استوک عرضه کننده انواع لپ تاپ استوک و لوازم جانبی آن اقدام کنید.

نتیجه گیری

اگر قصد خرید لپ تاپ های کارکرده مهندسی دارید حتما مدل ها و برندهای مختلف را بررسی کنید. علاوه بر آن پس از بررسی شاخص ترین لپ تاپ های کارکرده مهندسی  از یک کارشناس خبره در این زمینه مشورت دریافت کنید تا در نهایت از خرید خود بیشترین رضایت را داشته باشید. فروشگاه آنلاین به روز استوک عرضه کننده انواع لپ تاپ های مهندسی استوک در کشور است که می توانید با اطمینان خاطر از اصالت کالا و تضمین سلامت لپ تاپ ها اقدام به خرید یا دریافت مشاوره کنید.

سلب مسئولیت: ایستگاه آی تی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی بوده و سایت مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا