نرم افزار و اینترنت

دبیان 11.7 با آخرین آپدیت های امنیتی منتشر شد

The Debian Project هفتمین نسخه از بازی دیبان 11 “Bullseye” را منتشر کرد و آن را به نسخه 11.7 رساند. هیچ ویژگی جدیدی با این به روز رسانی وجود ندارد، فقط رفع اشکال و امنیتی برای بسته های محبوب (و کمتر شناخته شده) است. اگر قبلاً دبیان 11 را اجرا می کنید، فقط آخرین به روز رسانی ها را اعمال کنید و سپس دبیان 11.7 را اجرا خواهید کرد.

اگر به فکر نصب Debian 11 بر روی رایانه خود بودید و قبلاً یکی از نسخه های قدیمی تر را دانلود کرده اید، فقط آن را نصب کنید. تا زمانی که به‌روزرسانی‌های پس از نصب را انجام دهید، روی Debian 11.7 خواهید بود، بنابراین نیازی به ایجاد رسانه نصب جدید نیست. اگر می‌خواهید آن را روی یک دستگاه آفلاین نصب کنید، ارزش دارد آخرین ISO را بگیرید.

برخی از بسته هایی که در Debian 11.7 رفع شده اند شامل Flatpak، LibreOffice، Linux Kernel، MariaDB، درایورهای گرافیک انویدیا، systemd، Firefox ESR، Thunderbird، Chromium، Emacs، Java، Git، Rails و بسیاری دیگر است. دیبان 12 “Bookworm” برای عرضه در اواسط سال 2023 در نظر گرفته شده است. از لینوکس 5.10 به لینوکس 6.1 خواهد رفت و از سخت افزار بیشتری پشتیبانی می کند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا