صوتی و تصویری

ال جی از مانیتور گیمینگ UltraGear 27GR75Q 2K رونمایی کرد.

ال جی از جدیدترین مانیتور گیمینگ خود با نام UltraGear 27GR75Q رونمایی کرد. در حالی که این شرکت هنوز قیمت آن را اعلام نکرده، UltraGear 27GR75Q را در وب سایت های کانادا و هنگ کنگ خود فهرست کرده که نشان دهنده عرضه قریب الوقوع آن است.

پنل 27 اینچی IPS دارای رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل با نرخ تازه سازی 165 هرتز و زمان پاسخ 1 میلی ثانیه (GtG) است. این مانیتور همچنین از AMD FreeSync Premium و NVIDIA G-SYNC برای از بین بردن پارگی تصویر، در میان سایر ویژگی های بازی، پشتیبانی می کند. UltraGear 27GR75Q مجهز به یک اتصال DisplayPort و دو پورت HDMI بوده، اگرچه انواع پورت ها مشخص نشده است.

این مانیتور فاقد بلندگوهای داخلی است، اما دارای جک 3.5 میلی متری برای تجهیزات خارجی مانند هدفون یا بلندگو است. علاوه بر این، شامل پایه قابل تنظیم ارتفاع و شیب و همچنین پایه های 100 در 100 میلی متر VESA می باشد. UltraGear 27GR75Q با حداکثر روشنایی 300 نیت و زاویه دید 178 درجه، نوید یک تجربه بازی با کیفیت بالا را می دهد. ال جی جزئیات بیشتری در مورد عرضه جهانی این محصول ارائه نکرده است، اما انتظار می رود به زودی وارد بازار شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا