موبایل و تبلت

گوگل آپدیت ماه می را برای دستگاهایش منتشر کرد

برای اولین بار در چند ماه اخیر انتشار به‌روزرسانی ماهانه اندروید گوگل بار دیگر به موقع است؛ با رسیدن به دوشنبه اول ماه میلادی، گوگل بروزرسانی ماه می را برای گوشی های سازگار پیکسل و همچنین پیکسل واچ منتشر کرده است.

بیایید با گوشی ها شروع کنیم. گوگل هر سه ماه یکبار به‌روزرسانی‌های بزرگ “Feature Drop” را ارائه کرده و نسخه بعدی در ژوئن منتشر می‌شود. به این ترتیب، به‌روزرسانی ماه می هیچ ویژگی جدیدی را به همراه نمی‌آورد، فقط رفع برخی از مشکلات می پردازنده، از جمله برای اشکالی که گهگاه باعث می‌شود عناصر رابط کاربری قفل صفحه با رابط لانچر صفحه اصلی همپوشانی داشته باشند.

علاوه بر این، می‌توانید انتظار بهبودهایی برای پاسخگویی تاچ اسکرین در شرایط خاص در پیکسل 7 پرو داشته باشید. این بروزرسانی در حال حاضر برای پیکسل 4a و 4a 5G و مدل های جدید در دسترس می باشد. انتظار می‌رود که این عرضه حدود یک هفته دیگر به پایان برسد و تا آن زمان به صورت مرحله‌ای عرضه می‌شود.

پیکسل واچ نیز به‌روزرسانی ماه مه خود را دریافت می‌کند. باز هم، انتظار می‌رود که عرضه یک هفته طول بکشد تا به همه دستگاه‌ها برسد. پس از نصب نرم افزار جدید، Pixel Watch شما روی نسخه RWDA.230114.013 قرار می گیرد. گوگل می گوید این به روز رسانی شامل “آخرین وصله های امنیتی برای کاربران پیکسل واچ”است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا