نرم افزار و اینترنت

آپدیت جدید Windows Subsystem for Android با قابلیت های جدید

مایکروسافت یک پیش‌نمایش Windows Subsystem for Android با چندین پیشرفت قابل توجه و ویژگی‌های جدید منتشر کرده است. نسخه 2304 تأیید پکیج را با پشتیبانی از نرم‌افزار ضد ویروس، امکان تخصیص مجدد رم بیشتر به برنامه‌های اندروید، پشتیبانی از AppLink و بهبودهای مختلف قابلیت اطمینان را به ارمغان می‌آورد.

  • Package verification for Android apps: ابزار WSA اکنون می‌تواند پکیج های اندروید را با استفاده از راه‌حل ضد ویروس پیش‌فرض ویندوز قبل از نصب برنامه انتخابی اسکن کند و از تجربه‌ای ایمن و عاری از بدافزار اطمینان حاصل کند.
  • RAM Reallocation: می‌توانید برای تجربه بهتر و عملکرد بهتر به WSA حافظه بیشتری بدهید. ساب سیستم امکان انتخاب مقدار مشخصی از رم یا وارد کردن مقدار سفارشی را فراهم می کند.
  • پشتیبانی از Android AppLink: هنگامی که کاربر روی پیوند پشتیبانی شده در برنامه دیگری کلیک کند، ویندوز 11 یکی از برنامه های نصب شده اندروید را راه اندازی می کند.
  • ثبات عمومی و بهبود عملکرد.
  • هسته لینوکس نسخه 5.15.94

Windows Subsystem for Android Preview نسخه 2304 اکنون برای کسانی که در برنامه پیش نمایش شرکت کرده اند، در دسترس است. توجه داشته باشید که از برنامه Windows Insider جدا است. همچنین، می‌توانید msixbundle لازم را از store.rd-adguard.net با استفاده از شناسه محصول 9P3395VX91NR و نسخه 2304.40000.3.0 (از طریق Deskmodder) دانلود کنید.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا