نرم افزار و اینترنت

جستجوی گوگل با پیشنهادات هوش مصنوعی در بالای صفحه نتایج هوشمندتر می شود

امروز در Google I/O گوگل اعلام کرد که جستجوی گوگل یک پنل هوش مصنوعی مولد درست بالای صفحه نتایج استاندارد دریافت می کند. مشابه تجربه بینگ مایکروسافت، چند چیز در این پنل جدید وجود دارد که همگی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در یک نگاه اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهند و در عین حال به درخواست‌های جستجوی طبیعی‌تر وارد شوید.

این تجربه به Google Labs می‌آید و در هفته‌های آینده عرضه خواهد شد، و اکنون فهرست انتظار در آخرین نسخه اپلیکیشن گوگل و کروم دسکتاپ باز است. نسخه نمایشی روی صحنه گوگل چند راه کارکرد این تجربه جدید را به نمایش گذاشت. یک درخواست اولیه برای “What’s better for a family with kids under three and a dog? Bryce Canyon or arches” آن پنل عکس یکپارچه جدید ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را روشن کرد.

پنل توضیحات قابل کلیکی را ارائه داد که نتیجه را تجزیه کرد و یک پارک را توصیه کرد. این پنل لینک ها و پیشنهادات مفیدتری را برای جستجوهای بیشتر در موضوع ارائه کرد. اگر تعجب می کنید، همه نتایج در اینجا توسط سیستم رتبه بندی و ایمنی گوگل ارائه شده اند و برای نشان دادن اطلاعات غنی تر در مورد موضوع طراحی شده اند. بهینه‌سازی‌های دیگر در جستجو با استفاده از هوش مصنوعی کمک می‌کند تا برای ایجاد نام برای چیزها، ایجاد باشگاه‌های اجتماعی و آزمایش دانش شما در مورد موضوعات خاص مفیدتر باشد.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا