نرم افزار و اینترنت

گوگل Project Tailwind یک نوت بوک هوش مصنوعی برای کمک به مطالعه و موارد دیگر

گوگل در جریان رویداد Google I/O 2023 از پروژه جدیدی تحت عنوان Project Tailwind رونمایی کرد. این یک ابزار جدید هوش مصنوعی که در واقع یک دفترچه یادداشت آینده است تا به شما کمک کند در حین نوشتن درباره آن اطلاعاتی را جستجو کنید.

گوگل در کنار ادغام هوش مصنوعی جدید خود در محصولات جستجوی گوگل و Workspace مانند داکس و جیمیل، “Project Tailwind” را نیز راه اندازی کرده است. گوگل Tailwind را به‌عنوان “نوت‌بوک اول هوش مصنوعی” توصیف کرده که اطلاعات را از اسنادی که شما آپلود می‌کنید یا در Google Drive دارید، جمع‌آوری می‌کند.

Tailwind اولین نوت بوک شما با هوش مصنوعی است که بر اساس اطلاعاتی که انتخاب می کنید و به آن اعتماد دارید، پایه گذاری شده است. Tailwind یک آزمایش است و در حال حاضر فقط در آمریکا موجود است.

کاربران می توانند سوالات هوش مصنوعی را به زبان طبیعی بپرسند و پاسخ هایی را برای کمک در زمینه اسناد خود دریافت کنند که شامل یادداشت ها می شود. همچنین دکمه‌هایی برای “ایده‌های جدید”، “آزمایش خواندن” و “خلاصه” وجود دارد. به طور مؤثر، این می تواند راهنمای مطالعه را نه بر اساس اطلاعات موجود در وب، بلکه بر اساس اطلاعاتی که به آن می دهید، ایجاد کند تا به مطالعه و یادگیری کمک کند. سپس Tailwind تمام منابع خود را در اسناد خود ذکر می کند.

منبع
techcrunch
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا