ال جی از جدیدترین پروژکتور تجاری خود با نام LG ProBeam Bu60PSM در آمریکا رونمایی کرد. پروژکتور فوق عریض جدید دارای نسبت تصویر 21:9 و روشنایی تا 6000 انسی لومن است. پروژکتور می تواند از طریق بلوتوث به دستگاه های ورودی متصل شود و با HDBase T سازگار است. LG ProBeam BU60PSM همچنین به بلندگوهای استریو 5 واتی برای خروجی صدای مناسب مجهز شده است.

پروژکتور اولتراواید جدید ال‌جی برای استفاده در اتاق کنفرانس یا سایر برنامه‌های تجاری مناسب است. این دستگاه دارای یک خروجی اصلی 4K UHD بوده که با نسبت تصویر 21:9 آن بیشتر شده است. به دلیل وضوح صفحه نمایش بزرگ، استفاده از پروژکتور برای مشاهده چندین سند آسان تر است. همچنین می‌تواند برای کار با برنامه‌های کاربردی دیگر مانند Microsoft Teams و Zoom برای جلسات ویدیویی یکپارچه شود.

منبع نور لیزر پروژکتور LG BU60PSM می تواند تا 20000 ساعت کار کند و تصاویری با عرض حداکثر 300 اینچ را پرتاب کند. این پروژکتور می تواند تصویری با عرض 100 اینچ از فاصله بین 9.4 تا 15.2 فوت تولید کند. پروژکتور از HDR10 پشتیبانی می کند و نسبت کنتراست 3,000,000:1 دارد. این پروژکتور دارای چندین پورت از جمله HDMI، USB-A، خروجی صدا و RJ45 است و بر روی WebOS اجرا می شود که یک مرورگر وب و دسترسی به چندین برنامه را برای گجت به ارمغان می آورد.

حداکثر سطح نویز این پروژکتور 33dB(A) است. بهبود تصویر برای پروژکتور از طریق تصحیح کیستون 12 نقطه ای، تغییر عمودی و افقی لنز و زوم 1.6 برابری به دست می آید. پروژکتور اولتراواید LG ProBeam BU60PSM در آمریکا 4199 دلار قیمت دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *