صوتی و تصویری

ریزر از خط اسپیکرهای Nommo V2 رونمایی کرد

ریزر امروز جدیدترین اسپیکرهای گیمینگ رایانه خود را به نام Nommo V2 معرفی کرد؛ خطی که بر روی سه رکن عملکرد، غوطه وری و اتصال طراحی شده است. پرچمدار Razer Nommo V2 Pro یک بلندگوی کامل و با برد کامل و ترکیبی از ساب ووفر بی سیم ارائه می دهد که توسط THX Spatial Audio تقویت شده است. این اسپیکر با نورپردازی خیره کننده Razer Chroma RGB با طرح عقب برای غوطه وری بیشتر تکمیل می شود. این خط همچنین شامل بلندگوی رومیزی Razer Nommo V2 با یک ساب ووفر سیمی و Razer Nommo V2 X برای تنظیم قدرتمند و مینیمال است.

Nommo V2 Pro ویژگی‌های پیشرو در صنعت، از جمله درایورهای 3 اینچی کامل با شاخه‌های فاز آلومینیومی که آکوستیک طبیعی و شفاف را ارائه می‌دهند. همچنین اولین سیستم بلندگوی گیمینگ رایانه در جهان بوده که مجهز به یک ساب ووفر بی سیم با قابلیت شلیک پایین برای بیس عمیق و فضایی با اتصال بدون درهم و برهمی است. برای یک تجربه بازی واقعاً همهجانبه، گیمرها همچنین می‌توانند محیط جنگ خود را با نورپردازی Razer Chroma RGB تقویت کنند.

برای کنترل‌های راحت با اتصال بدون درز، ریزر Razer Wireless Control Pod را معرفی می‌کند. گیمرها با استفاده از دکمه کلید و صفحه کلید قابل چرخش و منبع برای پیمایش آسان و کنترل بصری، می توانند تنظیماتی مانند صدا، پخش/مکث، EQ و موارد دیگر را کنترل کنند. پس از اتصال از طریق بلوتوث، عمر باتری تا 8 ماه برای عملکرد طولانی مدت دوام می آورد. Razer Wireless Control Pod همراه با Nommo V2 Pro عرضه می شود و به عنوان یک لوازم جانبی مستقل برای Nommo V2 و Nommo V2 X از ماه آگوست در دسترس خواهد بود.

سری Razer Nommo V2 با رایانه، پلی استیشن، نینتندو سوییچ و دستگاه های تلفن همراه سازگار است و به گیمرها اجازه می دهد تا تجربه بازی خود را با صدای قدرتمند و موقعیتی به سطح بالاتری برسانند. قیمت Nommo V2 Pro و Nommo V2 و Nommo V2X به ترتیب 500 دلار، 300 دلار و 200 دلار خواهد بود.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا