نرم افزار و اینترنت

جستجوی بینگ به ChatGPT می آید

ChatGPT دیگر نیازی به تکیه بر مدل‌ها یا افزونه‌های خود برای ارائه اطلاعات به کاربران ندارد؛ مایکروسافت اعلام کرد که جستجوی Bing در ChatGPT یکپارچه می‌شود تا پاسخ‌های مرتبط‌تر و احتمالاً جدیدتری ارائه دهد. مایکروسافت و OpenAI در چند ماه گذشته از نزدیک با هم کار کرده‌اند و خود Bing روی GPT-4 (با برخی تنظیمات برای جستجو) اجرا می‌شود.

بینگ با نمایش پاسخ‌ها به صورت جزئی یا خلاصه کار می‌کند و حقایق و پیشنهادات را با پاورقی‌هایی از انواع ویژگی‌هایی که می‌تواند به ChatGPT بیاورد تا احتمالاً اطلاعات دقیق‌تری ارائه کند، منبع می‌دهد. پیش از این، ChatGPT برای دسترسی به اطلاعات اخیر تنها به پلاگین های فردی متکی بود. سایر به‌روزرسانی‌های جدید بینگ پلاگین محور هستند، از جمله یک پلتفرم واحد برای توسعه‌دهندگان در جهت ایجاد و ارسال آنها برای ChatGPT، بینگ، Microsoft 365 Copilot و موارد دیگر.

بینگ شرکت‌های زیادی را به گزینه‌های افزونه درون‌چت خود، مانند Expedia، Zillow و Klarna اضافه می‌کند تا ارتباطات هدفمند در موضوعاتی مانند سفر و خرید داشته باشند. پلتفرم پلاگین مشترک نیز به صورت بومی در مایکروسافت اج ادغام شده، جایی که Bing قبلاً تعبیه شده است. جدول زمانی دقیق برای هر یک از این پیشرفت ها فراتر از ادغام فوری بینگ در ChatGPT برای مشترکین Plus کاملاً مشخص نیست.

به گفته مایکروسافت، اکانت‌های رایگان ChatGPT به زودی از طریق یک افزونه به Bing دسترسی خواهند داشت و تجربه‌های افزونه شرکت در هفته‌های آینده در دسترس خواهند بود. بینگ به عنوان “تجربه جستجوی پیش‌فرض” عمل می‌کند و به ChatGPT اجازه می‌دهد تا پاسخ‌ها را از اینترنت بکشد و نقل‌قول‌ها را ارائه کند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا