گجت و پوشیدنی

ایربادز گیمینگ جدید ریزر با دانگل کم تاخیر معرفی شد

هدفون های بی سیم معمولاً بهترین انتخاب شما برای صدای بازی رایانه بین تاخیر و عدم وجود بلوتوث در برخی دسکتاپ ها نیستند. ریزر یک راه حلی ساده در نظر گرفته و آن هم استفاده از دانگل است. این شرکت به تازگی ایربادز گیمینگ Hammerhead Pro HyperSpeed را معرفی کرده شامل یک آداپتور دانگل 2.4 گیگاهرتزی برای اتصال به پورت USB-C (یک آداپتور USB-A موجود است) در رایانه یا کنسول شما است.

البته این پشتیبانی را برای دستگاه‌های بیشتری افزایش می‌دهد، اما همچنین تاخیر را به 40 میلی‌ثانیه در مقابل 60 میلی‌ثانیه برای حالت بازی مبتنی بر بلوتوث کاهش می‌دهد. در صورت نیاز به تماس، همچنان می‌توانید از طریق بلوتوث به تلفن خود متصل شوید. اینها در غیر این صورت شبیه هدفون های Hammerhead Pro ساده ای هستند که قبلاً دیده اید. این محصول همچنان صدای دارای گواهی THX را با سطوح حذف نویز فعال (ANC) قابل تنظیم ارائه می دهد.

همچنین، نورپردازی Chroma RGB برای به رخ کشیدن صدای شخصی انتخابی شما وجود دارد. مدت زمان ماندگاری آنها با باتری بستگی به نحوه اتصال شما و استفاده از آن دارد. می‌توانید تا 6.5 ساعت گوش دادن در بلوتوث را با ANC و روشنایی غیرفعال، با 24 ساعت انرژی اضافی از یک کیس با قابلیت شارژ بی‌سیم مدیریت کنید. این زمان با ANC و روشنایی فعال به 3.5 ساعت، و با استفاده از دانگل، زمان اجرا بین سه تا چهار ساعت کاهش می یابد. هدفون Hammerhead Pro Hyperspeed اکنون با قیمت 200 دلار در دسترس است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا