صوتی و تصویری

BOE اولین تلویزیون 110 اینچی 16K را معرفی کرد

BOE یک تلویزیون 110 اینچی عظیم 16K را به نمایش گذاشته که جایگزینی عالی و با طراوت برای پروژکتورها است. نمونه اولیه تلویزیون در SID Display Week 2023 در لس آنجلس ارائه شد. تلویزیون BOE 16K وضوح صفحه بیشتری را نسبت به مدل های 4K و 8K پایین تر ارائه می دهد.

نمونه اولیه افزایش چهار برابری پیکسل را در بالای صفحه نمایش 8K و 16 برابر تعداد پیکسل ها نسبت به یک تلویزیون 4K ارائه می دهد. رونمایی از تلویزیون 110 اینچی 16K جدید BOE همزمان با جشن سی امین سالگرد این شرکت چینی است. نمونه اولیه تقریباً به اندازه پروژکتورهای سینمای خانگی است اما با وضوح 16K قدرتمندتر. پروژکتورهای سینمای خانگی پیشرو نمی توانند از وضوح تصویر 16K برخوردار باشند.

نمونه اولیه دارای حداکثر روشنایی بسیار ضعیف 400 نیت در مقایسه با 1400 نیت از بهترین پروژکتورها و تلویزیون ها است. نرخ فریم پیشنهادی برای نمونه اولیه 60 هرتز است در حالی که برخی از تلویزیون های فعلی حداکثر 120 هرتز را ارائه می دهند. همچنین برخلاف OLED، QLED یا Mini-LED دارای یک پنل LCD است. لازم به ذکر است که این هنوز یک نمونه اولیه است و احتمالاً نمی تواند راهی بازار شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا