نرم افزار و اینترنت

دسته بندی جدید جیمیل، جستجوی ایمیل های مهم را آسان می کند

بسته به اینکه از چه کسی بپرسید، هنوز در مورد اینکه کدام سرویس ایمیل بهترین بوده، مورد بحث است. اما، اگر فردی هستید که از گوشی هوشمند اندرویدی استفاده می‌کنید یا به سایر برنامه‌ها و سرویس‌های گوگل متکی هستید، جیمیل یک الزام مطلق است.

در چند سال گذشته، گوگل پیشرفت‌های جالبی را در این سرویس ارائه کرده، و امروز، با یک ویژگی جستجو که ایمیل‌های مرتبط‌تری را با دسته‌بندی جدید Top results در خط مقدم قرار می‌دهد، تقویت کوچک دیگری دریافت می‌کند. این ویژگی جدید در وبلاگ Google Workspace Updates اعلام شد و این شرکت دیدگاه جدید خود را در مورد اینکه چگونه می تواند به “بهبود تجربه جستجو” در برنامه جیمیل برای موبایل کمک کند، به اشتراک گذاشته است.

این ویژگی به کاربران کمک می‌کند تا با استفاده از مدل‌های یادگیری ماشینی، آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند، که “از عبارت جستجو، جدیدترین ایمیل‌ها و سایر عوامل مرتبط برای نشان دادن نتایجی که بهترین منطبق با درخواست جستجوی شما را دارند، استفاده می‌کنند”. در حالی که استفاده از یادگیری ماشین تغییر بزرگی نسبت به روش‌های قبلی است، شاید چیزی که برای کاربران آشکارتر می‌شود ظاهری جدید با بخش Top results باشد که در قسمت نتایج جستجوی برنامه Gmail قرار دارد.

در زیر بخش جدید “نتایج برتر”، کاربران همچنان می‌توانند ناحیه نتایج جستجوی آشنا را پیدا کنند، که بر اساس عبارت جستجو شده و به ترتیب زمانی سازمان‌دهی شده است و از آخرین ایمیل‌های دریافتی شروع می‌شود. این ویژگی از امروز برای مشتریان Google Workspace و حساب‌های شخصی گوگل آغاز می‌شود و این شرکت اعلام کرده که ممکن است دو هفته طول بکشد تا در برنامه جیمیل ظاهر شود.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا