نرم افزار و اینترنت

برندگان Apple Design Awards 2023 معرفی شدند

جوایز سالانه طراحی اپل 12 اپلیکیشن و بازی برتر در کلاس خود را در اپ استور در 6 دسته از فراگیر بودن تا تعامل و نوآوری جشن می گیرد. امسال هم اپل برندگان Design Awards 2023 را اعلام کرد.

فراگیر بودن

  • اپلیکیشن Universe (وب سایت ساز): Universe یک سازنده وب سایت ساده و با کاربری آسان است که به کاربران در ایجاد وب سایت های خود کمک می کند. گزینه های سفارشی سازی متعددی با قابلیت افزودن ویترین فروشگاه آنلاین، صفحه انجمن یا یک وب سایت شخصی وجود دارد. این اپلیکیشن از Dynamic Type و VoiceOver برای کاربران دارای معلولیت پشتیبانی می کند.
  • بازی stitch: این عنوان اپل آرکید برنده بهترین بازی در رده فراگیر است. stitch هنر آرامبخش و مراقبه گلدوزی را در قالب بازی با طرح های به تدریج دشوارتر به ارمغان می آورد. این بازی از چندین زبان و همچنین گزینه‌های دسترسی برای کاربرانی با کوررنگی، دید کم و حساسیت حرکتی پشتیبانی می‌کند.

لذت و سرگرمی

  • اپلیکیشن Duolingo: برنامه آموزش زبان تاسیس شده به لطف رویکرد گیمیفی شده گسترده خود در یادگیری زبان که به کاربران کمک می کند تا درگیر خود بمانند، برنده امسال در رده لذت و سرگرمی است.
  • بازی Afterplace: این عنوان یک بازی مستقل نقش آفرینی با کنترل های بصری یک دست، ظاهری قدیمی و داستانی عمیق است. این عنوان شگفتی های سرگرم کننده و پاداش های پنهان زیادی را برای بازیکنان ارائه می دهد.

تعاملی

  • اپلیکیشن Flighty: این اپلیکیشن، ردیابی دقیق پرواز، ناوبری فرودگاه و پیش بینی تاخیر را برای مسافران ارائه می دهد. همچنین یک تب در مایل‌های پرواز شما نگه می‌دارد و ویجت‌های منظم، میانبرهای سیری و فعالیت‌های زنده را به همراه می‌آورد تا به مسافران کمک کند در سفر بعدی خود در مسیر باقی بمانند.
  • بازی Railbound: این عنوان به شما اجازه می دهد تا مجموعه گسترده ای از سفرهای قطار را کنترل کنید زیرا می توانید طرح بندی مسیرها و راه هایآنها را کنترل کنید. این بازی بینش کمی در مورد نحوه پیشرفت شما در سطوح ارائه می دهد و شما را ساعت ها در یک زمان غرق می کند.

تاثیر اجتماعی

  • اپلیکیشن Headspace: این برنامه برنده برای دسته تاثیر اجتماعی است. این اپلیکیشن به کاربران دستورالعمل های ساده ای را برای مدیتیشن، بهبود خواب و راه هایی برای بهبود تمرکز و کاهش استرس های زندگی روزمره ارائه می دهد.
  • بازی Endling: این یک ماجراجویی سازگار با محیط زیست است که در آن شما کنترل یک مادر روباه و توله‌هایش را در محیطی مملو از آلودگی و فعالیت‌های انسانی به دست می‌گیرید. این بازی ماهیت واقعی فعالیت انسان بر روی طبیعت را از نگاه حیوانات وحشی با خط داستانی تاثیرگذار و پیامی قدرتمند نشان می دهد.

بصری و گرافیک

  • اپلیکیشن Any Distance: این یک برنامه نظارت روی تمرین با تمرکز عمیق تر بر طراحی و به اشتراک گذاری مسیرهای تمرین شما از طریق گرافیک های پویا است. این یک عنصر رقابتی با مدال های کلکسیونی ارائه می دهد.
  • بازی Resident Evil Village: فرنچایز افسانه‌ای کپکام، Resident Evil، سرانجام به مک آمد و برخی از واقعی‌ترین گرافیک‌ها را ارائه کرد تا حوزه بازی‌های مک را تا به امروز زیبا کند.

نوآوری

  • اپلیکیشن SwingVision: A.I. Tennis App: این اپلیکیشن از هوش مصنوعی برای خدمت به عنوان مربی تنیس استفاده می کند و به شما کمک می کند تا تمام جنبه های بازی خود را از سرویس تا بک هند کامل کنید. از ردیابی ویدیویی برای ارزیابی حرکات شما استفاده می کند و نکاتی در مورد چگونگی بهبود بازی شما ارائه می دهد.
  • بازی Marvel Snap: این یک بازی کارتی مبتنی بر نوبت با تصاویر و انیمیشن‌های هوشمندانه در کنار لمسی واکنش‌گرا است.
منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا