نرم افزار و اینترنت

قابلیت Channels واتس اپ در دسترس قرار گرفت

واتس اپ امروز از در دسترس بودن قابلیت Channels در اپلیکیشنش خبر داد که این ویژگی را می توانید در تب جدید Updates پیدا کنید. با Channels، ادمین‌ها می‌توانند فالوور جذب کنند و سپس با متن، عکس، ویدیو، استیکر و نظرسنجی ارتباطی یک طرفه با آن دنبال‌کنندگان برقرار کنند.

طبق گفته واتس اپ، کاربران از طریق دایرکتوری قابل جستجو می توانند کانال ها را پیدا کنند که در آن می توانید کانال هایی را برای انجام سرگرمی ها، تیم های ورزشی، به روز رسانی های مقامات محلی و موارد دیگر دنبال کنید. همچنین می‌توانید از طریق لینک های دعوت به کانال‌ها بپیوندید که می‌توانند در چت، ایمیل یا پست آنلاین ارسال شوند.

چند سالی است که واتس اپ در تلاش است تا اعتبارنامه حریم خصوصی خود را ایجاد کند. با راه‌اندازی Channels، همچنان با محافظت از داده‌های کاربر، حریم خصوصی را زیر نظر دارد. فالوورها نمی‌توانند شماره تلفن یا تصویر پروفایل مدیران کانال را ببینند و ادمین‌ها نمی‌توانند شماره تلفن دنبال‌کنندگان را ببینند. Channels نیز زودگذر خواهند بود زیرا تاریخچه کانال فقط به مدت 30 روز در سرورهای واتس اپ ذخیره می شود.

بروزرسانی‌های جدید همچنین راه‌هایی برای ناپدید شدن سریع‌تر به‌روزرسانی‌ها از دستگاه‌های دنبال‌کنندگان اضافه می‌کنند. علاوه بر این، مدیران می‌توانند اسکرین‌شات‌ها و فورواردها را از کانال خود مسدود کنند، زیرا برخی از آنها کانال‌های خصوصی خواهند بود. واتس‌اپ گفت که مدیران کانال می‌توانند تصمیم بگیرند که کانال‌ها را از دایرکتوری مخفی کنند و به جای آن فقط لینک‌های دعوت را به صورت خصوصی به اشتراک بگذارند. متأسفانه، کانال‌ها به‌طور پیش‌فرض رمزگذاری‌شده سرتاسر نیستند، اما به این فکر می‌کنند که چگونه در آینده که ممکن است یک کانال مخاطب محدودی داشته باشد و به حفظ حریم خصوصی بیشتری نیاز است، این را ارائه دهد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا