کنسول و بازی

تاریخ انتشار Cyberpunk 2077: Phantom Liberty مشخص شد

ستاره های بزرگ هالیوود برای بازی در جشنواره بازی تابستانی بیرون می آیند. پس از اینکه نیکلاس کیج در مراسم افتتاحیه حاضر شد تا درباره نقش خود در Dead by Daylight صحبت کند، کیانو ریوز در Xbox Games Showcase  ظاهر شد تا تریلر بازی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty را ارائه دهد.

ریوز در نقش جانی سیلورهند در الحاقیه بازی می کند که نام بزرگ دیگری در قالب ادریس البا را نیز در بر می گیرد. ریوز گفت که فانتوم لیبرتی جانی و وی را در حال انجام “ماموریت جاسوسی خطرناک” می بیند که البا نقش یک مامور مخفی را بازی می کند. این گسترش شما را به داگ تاون، منطقه جدیدی از شهر شب می برد، جایی که وظیفه نجات رئیس جمهور ایالات متحده جدید آمریکا را بر عهده خواهید داشت.

تریلر صدای شخصیت جدیدی را به نمایش می‌گذارد که می‌گوید از تیک بمب ساعتی در سر V آگاه هستند (برای کسانی که بازی اصلی را بازی نکرده‌اند اسپویلر وجود ندارد) و می‌توانند جان قهرمان داستان را نجات دهند. به نظر می رسد بهای نجات در حال استخراج فرمانده کل است. Phantom Liberty در حال شکل گیری است تا ادامه ای جذاب از داستان Cyberpunk 2077 باشد.

یک تاریخ عرضه هم برای این بسته الحاقی اعلام شده است. Cyberpunk 2077: Phantom Liberty در تاریخ 26 سپتامبر 2023 (4 مهر 1402) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلتفرم PC عرضه خواهد شد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا