کنسول و بازی

بازی Clockwork Revolution معرفی شد

در جریان رویداد Xbox Games Showcase 2023 امروز، مایکروسافت با انتشار تیزری بازی Clockwork Revolution را معرفی کرد. این بازی بعدی از inXile Entertainment بوده و به طور انحصاری برای ایکس باکس و کامپیوتر منتشر می شود.

بازی در شهر استیمپانک مانند آوالون اتفاق می افتد. به نظر همه چیز خوب است، اما ظاهرا رهبر این شهر، لیدی آیرون وود، از وسیله ای برای نگه داشتن سوژه هایش در صف استفاده کرده است. مایکروسافت بیان می کند:

او با استفاده از یک وسیله سفر در زمان، لحظات کلیدی تاریخ آوالون را تغییر داد و طبقه کارگر را در زاغه‌ها و کارخانه‌ها در حال مبارزه نگه داشت و در عین حال برای خود ثروت و قدرت بسیار زیادی به ارمغان آورد. اینجاست که وارد می شوید…

با کشف طرح آیرون‌وود، از یک دستگاه شگفت‌انگیز به نام کرونومتر استفاده می‌کنید تا در زمان سفر کنید، نحوه تأثیرگذاری بر گذشته را انتخاب کنید و سپس به زمان حال بازگردید تا تأثیرات تصمیم‌های خود را تجربه کنید.

از طریق عمق بصری و روایی بی‌سابقه و پیچیده، انتخاب‌هایی که در سفرهای خود به گذشته انجام می‌دهید، مردم، داستان‌ها و خود شهر آوالون را به شیوه‌های خارق‌العاده و (اغلب) غیرمنتظره‌ای تغییر می‌دهد. در Clockwork Revolution ما واکنش‌پذیری نقش‌آفرینی را به سطح جدیدی سوق می‌دهیم.

در حال حاضر، هیچ تاریخی برای Clockwork Revolution وجود ندارد، زیرا بازی هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا