موبایل و تبلت

سونی سنسور تصویر موبایل 50 مگاپیکسلی LYTIA را معرفی کرد

شرکت Sony Semiconductor Solutions (SSS) این هفته اعلام کرد که خط جدیدی از محصولات برند LYTIA، عمدتاً مدل‌های 50 مگاپیکسلی را در سال مالی جاری عرضه خواهد کرد. LYTIA نام تجاری محصول جدید حسگرهای تصویر برای دستگاه های تلفن همراه بوده که توسط SSS توسعه یافته است.

SSS از فناوری‌های تصویربرداری و سنجش خود استفاده کرده تا به طرق مختلف ارزشی را برای بازار به ارمغان بیاورد و تجربه تصویربرداری غنی‌تری را به کاربران ارائه دهد. SSS محصولات با کیفیت خود را تحت نام تجاری LYTIA گسترش می دهد تا کاربران بیشتری در بازار تلفن همراه بتوانند از تعهد خود به تصویربرداری بهره ببرند زیرا از تلفن های هوشمند برای ثبت تصاویر استفاده می کنند. اولین گام در این ابتکار، گسترش خط تولید محصولات 50 مگاپیکسلی است، زیرا همه کاره ترین وضوح برای استفاده در برنامه های کاربردی تلفن همراه فعلی است.

امروزه افراد بیشتری از گوشی های هوشمند برای لذت بردن از تصویربرداری به صورت روزانه استفاده می کنند، و نحوه استفاده از دوربین ها نیز با تعداد روزافزون گوشی های هوشمندی که دارای چندین دوربین داخلی هستند، متنوع می شود. SSS قصد دارد با محصولات LYTIA که صحنه‌ها و اهداف مختلف عکاسی را در خود جای می‌دهند، به تجربه تصویربرداری پیشرفته کمک کند.

LYTIA یک برند محصول جدید از حسگرهای تصویر برای دستگاه های تلفن همراه است که برای ارائه تجربیات تصویربرداری خلاقانه “فراتر از تصور” طراحی شده است. SSS در حال توسعه محصولات LYTIA برای پشتیبانی از کاربران گوشی های هوشمند است که خواهان آزادی بیشتر برای بیان و اشتراک گذاری لحظات الهام بخش با ارائه تجربیات تصویربرداری است که تخیل را به چالش می کشد. جزئیات مربوط به اولین خط 50 مگاپیکسلی برند LYTIA را می توانید در زیر مشاهده کنید:

SSS به توسعه و ارائه محصولات LYTIA با استفاده از فناوری پیشرفته ادامه خواهد داد تا حسگرهای تصویر SSS را به عنوان محصول انتخابی برای کاربران گوشی های هوشمند در سراسر جهان قرار دهد. هدف SSS با دنبال کردن پتانسیل خلاقانه ترکیب فناوری تصویربرداری با گوشی‌های هوشمند، کمک به خلق آینده‌ای است که در آن هر کاربری می‌تواند از عکس‌برداری و فیلم‌برداری با کیفیت بالا لذت برده و عبارات تصویربرداری جدیدی را تجربه کند.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا