نرم افزار و اینترنت

امکان دانلود ریلزها در اپلیکیشن اینستاگرام فراهم شد

اینستاگرام بالاخره یکی از مورد انتظارترین ویژگی ها را به اپلیکیشن خود اضافه کرد: امکان دانلود Reels و اشتراک گذاری آن ها در جای دیگر. آدام موسری، رئیس اینستاگرام، در کانال برودکست خود (از طریق تک کرانچ) گفت: این ویژگی در حال حاضر در آمریکا در جریان است و کاربران می توانند ریلزهای بارگذاری شده توسط حساب های عمومی را دانلود کنند.

برای دانلود ریلزهای اینستاگرام در دستگاه خود، به ریلز که می‌خواهید ذخیره کنید بروید، روی دکمه اشتراک‌گذاری ضربه بزنید و سپس روی دکمه دانلود موجود در میان گزینه‌های پایین ضربه بزنید. می توانید این ریلزها را در رول دوربین یا گالری دستگاه خود ذخیره کنید. موسری اضافه کرد که شما نمی توانید Reels به اشتراک گذاشته شده توسط حساب های خصوصی اینستاگرام را دانلود کنید. همچنین، حساب‌های عمومی می‌توانند با رفتن به تنظیمات حساب در برنامه، گزینه دانلود را برای ریلز خود غیرفعال کنند.

رقیب اینستاگرام یعنی تیک تاک مدتی است که به کاربران اجازه داده تا ویدیوها را از برنامه خود دانلود کنند. این ویدیوها که دارای واترمارک تیک تاک هستند در درجه اول برای مشاهده آفلاین طراحی شده اند. اما قبلاً تعداد چنین ویدیوهایی با واترمارک تیک تاک که مجدداً در اینستاگرام بارگذاری می شوند، افزایش یافته بود.

به دنبال آن، اینستاگرام تغییراتی در الگوریتم خود ایجاد کرد تا محتوای اصلی را در این پلتفرم تبلیغ کند. بر اساس اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده توسط Mosseri، اینستاگرام نیز ممکن است با افزودن واترمارک در ویدیو به همراه دسته حساب منبع، فرمت مشابهی را دنبال کند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا