نرم افزار و اینترنت

رونمایی ByteDance از اپلیکیشن ایجاد موسیقی Ripple

ByteDance، شرکت مادر چینی تیک تاک، اپلیکیشن جدیدی را معرفی کرده که به منظور تسهیل ساختن و ویرایش موسیقی برای سازندگان برای محتوای خود طراحی شده است. اپلیکیشنی به نام Ripple در حال حاضر فقط در آمریکا موجود بوده و این شرکت در حال آزمایش آن در یک محیط بتا بسته است.

ByteDance می‌گوید که می‌تواند به سازندگان در روشی که ورک استیشن های صوتی دیجیتال هوشمند قابل حمل (DAW) می‌توانند کمک کند و شاید برای مبتدیان و هر کسی که ترجیح می‌دهد با سیستم‌های پیچیده‌تر سر و کار نداشته باشد بسیار مفید است. همچنین طراحی شده تا سازندگان بتوانند آهنگ های موسیقی سفارشی را به ویدیوهای کوتاه خود برای تیک تاک و دیگر پلتفرم ها اضافه کنند.

ریپل می تواند آهنگ هایی در ژانرهای مختلف بر اساس ملودی که کاربر زمزمه می کند بسازد. این برنامه از کاربران می خواهد تا روی میکروفون تلفن زمزمه کنند و سپس ابزارهایی مانند درام، بیس و پیانو را تولید می کند. اگرچه طول خروجی آهنگ با طول ورودی مطابقت دارد – برنامه نمی تواند یک موسیقی متن کامل را تنها با چند ثانیه زمزمه تولید کند.

همچنین ریپل فقط می تواند موسیقی دستگاهی تولید کند و کار آوازی را به سازندگان واگذار کند. ByteDance بیان کرد که مدل ریپل بر روی موسیقی متعلق به خود و موسیقی هایی که به شرکت مجوز داده شده بود آموزش دیده است. این شرکت همچنین گفت که متعهد به احترام به حقوق هنرمندان و شرکای صاحب حقوق خود است. توجه داشته باشید، نگرانی هایی در مورد منبع داده های مورد استفاده برای آموزش سیستم ها و الگوریتم های هوش مصنوعی وجود داشته است.

کسانی که می‌خواهند قبل از هر کس دیگری آن را بررسی کنند، کاقیست به Ripple.club مراجعه کنند، جایی که می‌توانند لینک دانلود برنامه را در iOS پیدا کنند و از آنجا می‌توانند درخواست دعوت کنند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا