سخت افزار

ایسوس از دستگاه PE1100N مبتنی بر اینترنت اشیا معرفی کرد

ASUS به تازگی از دستگاه PE1100N معرفی کرد که یک کامپیوتر بی بدیل و فوق فشرده برای استنتاج هوش مصنوعی و بر اساس نسل بعدی و پیشروترین سری NVIDIA Jetson Orin است. این دستگاه دارای طراحی بدون فن برای عملکرد بی صدا، اتصال صنعتی غنی برای انعطاف پذیری جدی است و از طیف گسترده ای از ورودی های برق و دمای عملیاتی برای حداکثر تطبیق پذیری و دوام پشتیبانی می کند.

PE1100N با پلتفرم قدرتمند Jetson، دارای یک پردازنده بازوی کارآمد و پردازنده گرافیکی انویدیا تعبیه شده، محاسبات کم مصرف را با قابلیت های قدرتمند استنباط هوش مصنوعی ارائه می دهد و آن را برای کاربردهای هوش مصنوعی متنوع و مقیاس پذیر در شهر هوشمند، حمل و نقل، تولید، تجزیه و تحلیل ترافیک، ردیابی افراد، شمارش و نظارت و موارد دیگر ایده آل می کند.

همچنین، اندازه جمع و جور و طراحی ضد لرزش PE1100N، آن را به ویژه برای راه‌حل‌های تولید هوشمند، مانند وسیله نقلیه هدایت‌شونده خودکار (AGV)، ربات‌های متحرک خودکار (AMR)، بازرسی نوری خودکار مجهز به هوش مصنوعی (AOI) و برنامه‌های روباتیک ایده‌آل می‌کند. PE1100N همچنین به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا با استفاده از ابزارهای ذخیره‌سازی SDK و کتابخانه، با حداقل تغییرات در کد، مدل‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی را اجرا کنند – پلتفرم Jetson را برای استفاده آسان و یکپارچه توانمند می‌کند و پروژه‌ها را از توسعه تا استقرار تسهیل می‌کند.

سیستم عامل NVIDIA Isaac Robot Operating System (ROS) SDK نیز توسط PE1100N پشتیبانی می شود و امکان توسعه پروژه های ROS 2 را فراهم می کند. PE1100N فوق العاده جمع و جور دارای طراحی مقاوم و بدون فن است که شامل یک هیت سینک فلزی انحصاری، و یک شاسی آلومینیومی اکسترود شده برای خنک کننده کارآمد و بی صدا است – عملکرد پایدار و قابل اعتماد را در محدوده وسیع دمایی -20 تا 50 درجه سانتیگراد ممکن می سازد.

PE1100N در دو نسخه متمایز در دسترس است – مجهز به NVIDIA Jetson Orin NX یا Jetson Orin Nano – بنابراین مدلی برای مطابقت با تمام نیازهای عملکرد هوش مصنوعی وجود دارد. ASUS IoT همچنین پیکربندی در سطح برد را برای برآورده کردن درخواست‌های سفارشی مشتری ارائه می‌دهد.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا