موبایل و تبلت

گلکسی زد فولد 4 آپدیت بتای One UI 5.1.1 را دریافت کرد

سامسونگ امروز یک برنامه بتا را برای نسخه آتی One UI 5.1.1 گلکسی زد فولد 4 در کره جنوبی آغاز کرده و ظاهراً اولین نسخه بتا برای کسانی که ثبت نام کرده اند وارد شده است. علیرغم آنچه که افزایش جزئی ممکن است بیانگر آن باشد، One UI 5.1.1 در واقع دارای بسیاری از ویژگی های جدید برای تلفن هوشمند تاشو است.

گزارش تغییرات به پیش‌نمایش‌های بهبود یافته در برنامه‌های اخیر برای برنامه‌های اسپلیت اسکرین، تمام‌صفحه یا برنامه‌های پاپ‌آپ، جابه‌جایی مستقیم از پاپ‌آپ به صفحه نمایش تقسیم‌شده، انتقال برنامه‌های پاپ‌آپ به خارج از صفحه برای نگهداری ایمن تا زمانی که می‌خواهید بازگردید، اشاره می‌کند. نوار وظیفه اکنون می تواند تا 4 برنامه اخیراً استفاده شده را نمایش دهد (از 2 برنامه قبلی) و در صورتی که 7 نماد یا کمتر روی آن نمایش داده شود، ناحیه نوار وظیفه را به صورت خودکار تنظیم می کند.

علاوه بر این، بسیاری از اپلیکیشن های دیگر را می‌توان مجبور کرد از پنل Flex Mode پشتیبانی کنند، و در هنگام استفاده از آن با رسانه، اکنون دکمه‌هایی برای پرش سریع به جلو یا عقب 10 ثانیه دارید، در حالی که با فشار دادن نوار زمان به آن موقعیت خاص روی صفحه می‌روید. نوار ابزار پنل حالت فلکس قابل تنظیم است و اشتراک گذاری سریع با مخاطبین اکنون همیشه امکان پذیر است. همچنین می‌توانید تاریخ انقضای یک فایل به اشتراک‌گذاشته‌شده را تعیین کنید، و حتی اگر بخواهید، آن را در هر زمانی لغو اشتراک‌گذاری کنید.

Samsung Health در محتوای آموزشی خواب و طراحی برای Galaxy Watch4 یا ساعت‌های هوشمند جدیدتر بهبودهایی دریافت می‌کند و دیدن و درک بهتر عوامل مؤثر بر نمره خواب شما آسان‌تر است. دمای پوست در هنگام خواب برای مدل‌های Galaxy Watch5 نیز اندازه‌گیری می‌شود و صفحه اطلاعات خلاصه نیز بهبود یافته است. برنامه دوربین بهبودهایی را برای حالت Pro در حالت فلکس، توانایی انتخاب چندین عکس در هنگام استفاده از نمای ضبط در صفحه اصلی، پیش‌نمایش بازسازی راحت‌تر، استفاده آسان‌تر از افکت‌ها، و امکان کپی و چسباندن صداها و فیلترهای اعمال‌شده به عکس های شما دریافت می‌کند. بهبودهای بیشتری در مدیریت ذخیره سازی و حافظه وجود دارد، و طرح صفحه نمایش اینترنت سامسونگ را می توان به سلیقه شما سفارشی کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا