موبایل و تبلت

iQOO Neo 7 Pro معرفی شد

برند iQOO امروز رویدادی را در هند برگزار کرد که برای معرفی گوشی هوشمند Neo 7 Pro بود. این دستگاه دارای چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، شارژ 120 واتی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است. اگر همه این ویژگی‌ها و همچنین طراحی آشنا به نظر می‌رسند، به این دلیل است که این iQOO Neo7 Racing بوده که برای مخاطبان بین‌المللی عرضه شده است.

در طول این رویداد، نام تجاری متعلق به ویوو با “قدرت تراشه دوگانه” خود که یک تراشه بازی مستقل اختصاصی دارد، به شدت تبلیغ شد. این تراشه فریم ها را در طول بازی برون یابی می کند. حتی اپلیکیشن هایی که با سرعت 90 فریم در ثانیه محدود شده اند را می توان در iQOO Neo 7 Pro به 120 فریم بر ثانیه تعمیم داد.

به علاوه رندر پردازش گرافیکی مصرف انرژی را کاهش می‌دهد و نرخ فریم بالایی را برای بازی بدون وقفه به ارمغان می آورد. این برند هیچ جزئیات فنی در مورد تراشه روی صحنه را فاش نکرد. این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی GN5 سامسونگ، فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی دارای یک سنسور 16 مگاپیکسلی است که در داخل یک سوراخ پانچ قرار دارد.

صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با وضوح فول اچ دی پلاس ارائه شده و iQOO روشنایی 1300 نیت را وعده داده است. همچنین از نرخ نوسازی 120 هرتز و PWM با نرخ 2160 هرتز پشتیبانی می کند و دارای گواهی HDR10+ است. تنها تفاوت Neo7 Racinf در رابط کاربری است – iQOO Neo 7 Pro با Funtouch 13 مبتنی بر اندروید 13 عرضه می شود. باتری دستگاه 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته از شارژ سریع 120 وات پشتیبانی می کند. همچنین بزرگترین محفظه بخار در گوشی هوشمند iQOO برای پایین نگه داشتن دما وجود دارد، بنابراین عملکرد یا شارژ سریع در دراز مدت به دستگاه آسیب نمی رساند.

iQOO Neo 7 Pro در رنگ‌های Fearless Flame که نسخه چرم نارنجی وگان بوده و Dark Storm که شیب آبی-مشکی با پشتی پلاستیکی داشته در دسترس خواهد بود. قیمت ها 425 دلار برای نوع حافظه 8/128 گیگابایت و 465 دلار برای 12/256 گیگابایت است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا