هفته گذشته، شیائومی از MIUI 12.5 Enhanced Edition در رویداد معرفی Mi MIX 4 رونمایی کرد. اولین دسته از دستگاه های واجد شرایط قرار بود از 13 آگوست دریافت به روزرسانی را آغاز کنند. همانطور که وعده داده شده بود، این شرکت شروع به انتشار آخرین نسخه MIUI برای چند تلفن هوشمند انتخابی کرده است.

نسحخ جدید MIUI 12.5 Enhanced Edition تمام مربوط به بهینه سازی سیستم می شود. بنابراین، هیچ ویژگی خاصی را به همراه ندارد. با این حال، شایان ذکر است که شیائومی به طور جداگانه ویجت های شبیه به iOS را آزمایش می کند. بر اساس اعلام رسمی، در مجموع 12 گوشی هوشمند پرچمدار Mi و Redmi بخشی از اولین دسته از دستگاه های واجد شرایط برای دریافت نرم افزار جدید هستند.

از میان دستگاه واجد شرایط می توان به ردمی K30 پرو، ردمی K40، می 10 اس، می 10 پرو، می میکس 4 و ردمی K30S اولترا اشاره کرد. جای تعجب نیست که این به روزرسانی فقط برای نسخه چینی این تلفن های هوشمند فعال است. از آنجایی که شیائومی هنوز نسخه MIUI 12.5 Enhanced Edition را برای بازارهای جهانی ارائه نکرده، نسخه های بین المللی این گوشی ها تنها پس از آن باید این به روز رسانی را دریافت کنند. با این اوصاف، شیائومی آزمایش بیلد های MIUI مبتنی بر اندروید 12 را برای برخی از گوشی های خود نیز آغاز کرده است. همچنین، این شرکت تایید کرد که MIUI 13 را تا پایان سال 2021 منتشر می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *